دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
دهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان بوشهر

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن رضایی‌نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر همه ساله با هدف ایجاد رقابت سالم رسانه‌ای بین اصحاب رسانه، شناسایی استعدادها و نخبه‌های رسانه‌ای، تهیه و تولید آثار فاخر رسانه‌ای و تجلیل از رسانه‌های برتر در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیج رسانه استان افتخار این را دارد که میزبان برگزاری دهمین مرحله این جشنواره رسانه‌ای در استان باشد و در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن تلاش می‌نماید.

رضایی‌نژاد گفت: این جشنواره در ۱۱ قالب رسانه‌ای شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و خبر در محورهای مختلف ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای ملی این جشنواره، بیان کرد: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی از محورهای ملی این جشنواره است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر ادامه داد: محورهای استانی این جشنواره شامل مدیریت بهینه مصرف برق(خانگی، تجاری، صنایع و کشاورزی) و محورهای ویژه نیز شامل مقابله با کم‌فروشی از نگاه استاندارد، جهش تولید و مشارکت مردم با کالا و خدمات استاندارد است.

رضایی‌نژاد ابراز کرد: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌بایست آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها از تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ تا ۱۴۰۳/۹/۳۰ را در یکی از پیام‌رسان‌های ایتا یا روبیکا به شماره ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ مربوط به سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ارسال نمایند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌تواند در هر قالب رسانه‌ای فقط بهترین اثر خود را معرفی نمایند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: به برگزیدگان محورهای ملی و استانی(به صورت جداگانه) و ویژه(به صورت جداگانه) جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

وی تأکید کرد: فرصت ارسال آثار تا پایان روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۹/۳۰ است و ارسال آثار بعد از این تاریخ پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha