سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
مهدی رحیمی فردوئی، مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه / مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری آزمون استخدامی با حضور ۷۶۰ داوطلب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی رحیمی فردوئی، مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی امروز سه شنبه ۲۰ شهریورماه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت شایسته گزینی و عدالت استخدامی، سال گذشته در شورای مدیران دفتر تبلیغات اسلامی مطرح شد پس از ۱۵ سال مجدداً آزمون استخدامی با حضور داوطلبان حوزوی و دانشگاهی اعم از زن و مرد برگزار شود که با تشکیل کارگروه مربوطه فرایند ثبت نام، آزمون، جذب و استخدام داوطلبان برنامه ریزی شد.

وی با اشاره به سه مرحله ای بودن آزمون استخدامی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: کارگروه برگزاری آزمون دفتر تبلیغات اسلامی با برگزاری آزمون کتبی، تست هوش و شخصیت و کانون توسعه شایستگی به دنبال گزینش شایسته ترین افراد هستیم.

مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: با تقسیم وظایف در کار گروه مربوطه، چندین اقدام اساسی صورت گرفت که بررسی و تجمیع نیازها از نمایندگی ها، شعب، بخش ها و واحدهای مختلف دفترتبلیغات جمع آوری و انجام شد، سپس فرایند طراحی سوالات را داشته ایم به طوریکه با بررسی آزمون های استخدامی سالهای اخیر و سازمان سنجش در مقطع کارشناسی، بیش از ۲۵ هزار سوال را مورد بررسی قرار داده ایم تا به نوعی در بخش آزمون کتبی استانداردترین آزمون استخدامی کشور را برگزار کنیم.

رحیمی فردوئی بیان کرد: در آزمون کتبی سؤالات به صورت عمومی و تخصصی طراحی شده است، به طوری که در بخش سؤالات تخصصی سعی کرده ایم در هر رشته از متخصصین آن بهره گرفته و سؤالاتی تخصصی و استاندارد را ارائه کنیم و بر اساس اولویت ها و دسته بندی صورت گرفته نیروی لازم بخش های فناوری و اطلاعات، آموزش، پژوهش و... را جذب کنیم.

وی با اشاره به ثبت نام اولیه بیش از ۳ هزار داوطلب گفت: پس از فراخوان بیش از سه هزار متقاقضی مشخصات خود را به ثبت رساندند که در بررسی اولیه و شرایط عمومی دو هزارنفر موفق به تکمیل ثبت نام شدند و پس از احراز شرایط سنی و نظام وظیفه این عدد به ۷۶۰ نفر رسید که امید است در رقابتی برابر، سه برابر ظرفیت در مرحله اول دعوت شوند.

رحیمی فردوئی با اشاره به مکان برگزاری آزمون در دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهارداشت: با توجه به حجم بالای متقاضیان با پیشنهاد کارگروه و موافقت حجت الاسلام والمسلمین سید احسان رفیعی علوی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، شاهد برگزاری هر چه بهتر آزمون خواهیم بود.

مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دفتر تبلیغات مصداق بارز وحدت حوزه و دانشگاه است، افزود: از تعداد نفرات رسیده به مرحله آزمون ۵۶۰ نفر در قم و ۲۰۰ نفر در شعب و نمایندگی اصفهان، مشهد و اهواز آزمون خواهند داد و از این تعداد ۲۵۹ نفر با تحصیلات حوزوی، ۳۶۰ نفر با تحصیلات دانشگاهی و ۱۴۱ نفر به صورت مشترک دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی می‌باشند.

وی ادامه داد: امید است پس از چهارماه تلاش و برنامه ریزی همکارانمان بویژه در اداره آموزش و ارزیابی، کارگزینی، جذب و گزینش شاهد برگزاری آزمون باشیم.

رحیمی فردوئی زمان برگزاری آزمون را صبح روز جمعه ۲۳ شهریورماه در دانشگاه باقرالعلوم(ع) عنوان کرد و گفت: نتایج اولیه آزمون نیز تا آخر شهریور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha