سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: سکوت جهان اسلام در برابر جنایات صهیونیست‌ها در بحث غزه و فلسطین خود یک خطر بالقوه برای مسلمین محسوب می‌شود.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: در آستانه هفته وحدت قرار داریم و باید به دنبال راهکارهای مناسب برای این مهم در جهان اسلام باشیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای یادآوری و بازخوانی مجدد برادری بین مسلمین در برابر دشمنان اسلام می‌باشد لذا هفته وحدت می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی در بین کشورهای اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد: هفته وحدت به این معنا نیست که ما در بحث وحدتی در جهان اسلام مشکل خاصی نداریم بلکه این هفته یک زمان مناسب برای تقویت بسترهای اقتدار جهان اسلام در شرایط کنونی در دنیا می‌باشد.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: از سوی دیگر هفته وحدت باید فرصتی برای هویدا کردن جریان‌های اسلام ستیز در قلب خود کشورهای اسلامی باشد و از سوی دیگر در این هفته ما باید در مقابل دشمنان داخلی و خارجی روشنگری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله غزه و آینده جهان اسلام اشاره کرد و یادآور شد: سکوت جهان اسلام در برابر جنایات صهیونیست‌ها در بحث غزه و فلسطین خود یک خطر بالقوه برای مسلمین محسوب می‌شود.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: باید از کشورهای اسلامی پرسید که در این مدت در بحث غزه و تجاوزات و نسل کشی صهیونیست‌ها چه واکنشی از خود نشان داده‌اند؟! که البته پاسخ این سوال به خوبی پیداست و پاسخ آن این است که هیچ واکنشی از خود تا امروز نشان نداده‌اند.

حجت الاسلام محمدی در پایان سخنان خود اظهار کرد: باید از هفته وحدت برای بازخوانی و همچنین ارائه راهکارهای درست و منطقی و اصولی در بحث حل مسئله غزه استفاده کنیم.

انتای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha