چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری  امام جمعه بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: یکی از وجوه خاص انقلاب اسلامی تفاوت قائل نشدن در ارائه خدمات به مردم و اقشار مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در جزیره شیف، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به تمام جامعه دانش‌آموزی چه شیعه و چه اهل سنت عنایت دارد.

وی افزود: امروز خداوند توفیق داد به جزیره شیف بیاییم و بین نوجوانان و دانش آموزان عزیز حضور پیدا کنیم و هدایای رهبری که بسته‌های نوشت افزار است از طریق ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به دانش آموزان تقدیم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: قطعا مساعدت این چنینی به رشد تحصیل دانش آموزان کمک می کند و اهالی شیف بسیار شکرگزار این احسان و ارائه نعمات که از ناحیه نظام است، هستند.

وی با بیان اینکه یکی از وجوه خاص انقلاب اسلامی تفاوت نگذاشتن بین شهروندان نظام است، افزود: لبخند این بچه ها دیدنی است که چه قدر خوشحال هستند و خانواده هایشان هم سپاسگزارند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه این کار مستمر خواهد بود و بسته‌های معیشتی نیز توزیع می‌شود، گفت: شورای اسلامی شیف تقاضاهایی داشتند و برخی تقاضاهای شخصی مردم هم بود که بعضی از آنها اعطا شد و بقیه نیز بعد از بازگشت به مرکز استان دنبال می‌کنیم که مشکلشان حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha