چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: باید در حوزه مهدویت برای هوش مصنوعی داده تولید کنیم تا دشمن روایت غلط خود را به هوش مصنوعی ندهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در نشست شورای بنیاد مهدویت، اظهار داشت: در شرایط کنونی وظیفه اصلی این شورا تبیین و نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه است.

وی با تاکید بر تلاش در راستای تبیین فرهنگ مهدویت، افزود: شورای بنیاد مهدویت باید شناخت مهدویت و نحوه نهادینه و اجرایی کردن آن را در استان سیاستگذاری کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: متاسفانه ما از کنار امور مهمی مانند میلاد حضرت مهدی(عج) سرسری می گذریم که باید این فرهنگ تغییر کند و با فضاسازی و نصب بنرهای مختلف فضای مهدوی در سطح شهر ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط بین شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت و حوزه اجرا، بیان کرد: با توجه به این همه عشق و علاقه مردم به حضرت مهدی(عج) و امامت و ولایت، حیف است نام و نشان حضرت در استان کمرنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: باید تمام برنامه های مذهبی و دینی از فضاهای تنگ به فضاهای بیرون مانند فضاسازی در ساحل و موکب زدن هدایت کنیم تا مردم آنها را ببینند.

وی عنوان کرد: صیانت اعتقادی در استان بوشهر فوق العاده بالا است و تعرضات اعتقادی نداریم و باید بیشتر در حوزه ایجابی کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: هرچه به زمان ظهور نزدیک می شویم، فتنه های زمانه بیشتر می شود و باید از دوره پیش دبستانی تا دوران پیری روی افراد کار کنیم.

وی افزود: برنامه های شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت باید پرمحتوا باشد و از ظرفیت صداوسیما و رسانه ها، امور مساجد، حوزه ورزش و هنر و ... استفاده کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اعلام اینکه باید تقویم برنامه‌های مهدویت برای کل سال تهیه شود و ابتکار عمل داشته باشیم، ابراز کرد: باید در حوزه مهدویت برای هوش مصنوعی داده تولید کنیم تا دشمن روایت غلط خود را به هوش مصنوعی ندهد.

وی با تاکید بر استفاده از تجارب ارزنده استان های موفق در حوزه مهدویت، تصریح کرد: شورای بنیاد مهدویت، شورای ویژه و خط مقدم و اداره کننده نظام فرهنگی حضرت مهدی(عج) در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: نگاه شورای بنیاد مهدویت، تبیین فرهنگ مهدویت و نهادینه کردن آن و اجرای برنامه ها با هدف ترویج سبک زندگی مهدوی باشد.

وی با بیان اینکه کتابچه برنامه های مهدویت برای کل سال تهیه شود، بیان داشت: بوشهر، استانی تاثیرگذار در فضای ملی است و باید علاوه بر برنامه ریزی استانی در عرصه ملی نیز برنامه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: بوشهر، استانی درجه یک است و باید در زمینه مهدویت نیز با تولید برنامه های پرمحتوا و شاخص مانند سرود برای شبکه های بزرگ صدا و سیما درجه یک شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha