چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
گردهمایی پیشکسوتان بازنشسته سازمان حج و زیارت

حوزه/ گردهمایی پیشکسوتان بازنشسته سازمان حج و زیارت با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت تشکیل و برانتقال تجربیات گرانقدر این خادمان به نیروهای جوان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در ابتدای این گردهمایی که با حضور بازنشستگان حوزه حج و زیارت برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در سخنانی با بیان اینکه بازنشستگان سازمان حج و زیارت خاطرات زیبایی از خدمت رسانی به حجاج دارند، گفت: زائران سرزمین وحی و اعتاب مقدسه در عراق و سوریه ازخدمات ارزنده شما بازنشستگان بهره مند شده اند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) مبنی برفعالیت سازنده در کارها به شاخص های حدیث "خَیرُ الاُمورِ ما سَهُلَتْ مَبادِئُهُ ، وحَسُنَتْ خَواتِمُهُ ، وحُمِدَتْ عواقِبُهُ" اشاره کرد و گفت: کارهای اداری مختلفی در کشور انجام می شود اما هیچ کدام به اندازه خدمت به حجاج سرزمین وحی و اعتاب مقدسه تا این حد با صفا، صمیمیت و رضایتمندی همراه نیست.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: همگرایی و مودت در میان شما عزیزان ستودنی است و باید قدر این لحظات را بدانید.

وی تصریح کرد: اقدامات و خدمات شما در طول عمر کاری ، دعای خیر بسیاری را بدنبال داشته و افراد بسیاری که شما به آنها خدمت کرده اید ، اکنون نیز با ذکر خاطره های حج ، شما را یاد و دعا می کنند واین عاقبت بخیری را برای خود ذخیره کرده اید.

حجت الاسلام المسلمین نواب تاکید کرد: بازنشستگان حوزه حج و زیارت تجارب ارزنده خود را تدوین و مکتوب نمایند و آن را به نیروهای جوان منتقل کنند.

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این گردهمایی با تکریم از بازنشستگان و پیشکسوتان حوزه حج زیارت گفت: احترام به بزرگتر را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و قدردان زحمات و تلاش های شما در سالهای حضورتان هستیم.

وی افزود: شما بازنشستگان با تجربه و دانش خود، حج و زیارت را به این مقطع رسانده اید و ما پرچمی را که مرهون تلاش های شما است ، بدست گرفته ایم و به زائران عزیز خدمت می کنیم.

آقای حسینی تصریح کرد: تلاش کرده ایم از تجارب ، دانش و توانایی شما عزیزان استفاده نماییم و بی شک این تجربیات ارزشمند را مورد توجه قرار می دهیم.

بر پایه این گزارش، در این گردهمایی که چند تن از معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری هم حضور داشتند آقای حمزه ای رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان حج و زیارت گزارشی از اقدامات و برنامه های این کانون در بخش های مختلف ارائه کرد و از خدمات نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت به جهت توجه و تکریم بازنشستگان قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha