یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
اا

حوزه/ رئیس اداره حج و زیارت کاشان از آغاز ثبت نام اعزام‌های عمره مفرده از روز شنبه ۱۷ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حمیدرضا بهروزی فر رئیس اداره حج و زیارت کاشان ضمن تبریک به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است ثبت نام از متقاضیان عمره مفرده و واجد شرایط تشرف طی ۴ مرحله از روز شنبه ۱۷شهریور ماه آغاز گردد.

بهروزی‌فر افزود: منطقه کاشان همزمان با ۱۴ استان دیگر در مرحله سوم یعنی روز سه شنبه ۲۰ شهریور ماه شروع به ثبت نام از متقاضیان خواهد نمود.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات اعزام کاروان‌ها در ۲ نوبت خواهد بود، ابراز کرد: اعزام زائرین در نوبت اول از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ لغایت ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ و نوبت دوم از تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۱ تا پایان موسم عمره که تاریخ و نحوه ثبت نام این مرحله متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود، خواهد بود.

وی به شرایط مشمولین ثبت نام و واجدین شرایط اشاره کرد و گفت: متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت نموده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشدند و وجوه آنها به‌صورت سیستمی عودت و اولویتشان پایدار گردیده و دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره دارای اولویت تشرف ۱ تا ۱۸۰، می‌توانند در این نوبت شرکت نمایند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان، با تشریح نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR و یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه فرصت انتخاب کاروان و پرداخت وجه و تحویل مدارک به دفتر زیارتی منتخب ۴۸ ساعت می‌باشد، خاطرنشان کرد: در صورت عدم مراجعه در مدت زمان مقرر، ثبت نام بعمل آمده بطور سیستمی لغو خواهد شد.

بهروزی فر، یادآور شد: هزینه‌های سفر زیارتی عمره مفرده شامل بلیط هواپیما، اجاره هتل‌های محل اقامت، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، صدور روادید، بیمه، هزینه دفتر زیارتی، برگزاری جلسات آموزشی و سایر هزینه‌های اجرای عملیات می‌باشد.

وی تصریح کرد: بنابر هماهنگی‌های بعمل آمده، کلیه دفاتر و کارگزاران زیارتی سراسر کشور آمادگی دارند تا درصورت تمایل و مراجعه متقاضیان، با دریافت حق‌الزحمه تعیین شده، نسبت به تکمیل اطلاعات متقاضی، تشکیل گروه و ثبت نام، رزرو اولیه، برای افراد واجد شرایط اقدام نمایند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان بیان کرد: تمامی دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره، درصورت فراموشی اولویت تشرف می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه گذاری عمره خود، اولویت‌های ۶۰۰ گانه، مطلع شوند.

بهروزی فر با بیان اینکه اخذ روادید برای افراد ثبت نام شده، منوط به داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل ۷ ماه از تاریخ پرواز خواهد بود، تأکید کرد: با اتکال به خداوند سبحان، عملیات اعزام عمره گزاران با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی بعمل آمده طبق جداول زمان‌بندی شده به نحو شایسته محقق خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha