چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
سفر رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه

حوزه/ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از آمادگی این سازمان برای مشارکت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های بزرگ تفریحی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل؛ حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی که برای سفری یک روزه به استان اردبیل سفر کرده در حاشیه بازدید از پل دوطبقه ترکیبی ورگه‌سران سرعین در دامنه کوه سبلان اظهار کرد: این پل معلق نمونه‌ای از مشارکت سازمان اوقاف با بخش خصوصی است که عمده سهام را بخش خصوصی داشته و اوقاف حدود ۲۰ درصد در آن مشارکت دارد.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف در هر طرح و برنامه‌ای اعم از پارکینگ ، بازارچه و مراکز سیاحتی که مدیر و شریک پل ورگه سران سرعین ارائه دهد ، سرمایه‌گذاری و مشارکت خواهد کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: ما این مشارکت را به فال نیک می‌گیریم و اعتقاد داریم سازمان اوقاف و امور خیریه با مشارکت در این پروژه ها در راستای ارتقای رفاه ، آسایش و تفریح مردم تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام خاموشی تصریح کرد: سازه پل دوطبقه ترکیبی ورگه سران سرعین مهندسی بسیار پیچیده دارد که با ارتفاع بسیار بالا پل معلق دیده شده و پل طبقه پایین هم به صورت معلق حرکت می‌کند و کاملا ایمن است و بر اساس محاسبات بسیار دقیق ساخته شده است.

وی موضوع دیگر در این زمینه را وجود چشم انداز بسیار دلنواز از جغرافیای جمهوری اسلامی در منطقه سرعین دانست و افزود: اگر این منطقه بسیار دلنشین نبود استقبال مردم نبود و اقتصاد مردم در این نقطه رونق نمی‌گرفت و زمین‌های این منطقه بهره‌وری لازم را پیدا نمی‌کرد و از این بابت خدای متعال را شاکریم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: امیدواریم چنین طرح‌های مولدسازی در نقاط دیگر کشور نیز با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و سازمان اوقاف اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha