چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
دیدار مدیر مؤسسه همگامان با ولایت با مدیر جامعة الزهرا(س)

حوزه/ مدیر مؤسسه همگامان با ولایت با مدیر جامعه الزهرا (س) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فاطمه میرزایی مدیر مؤسسه همگامان با مسیر ولایت با سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، برقعی به ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و اظهار داشت: این مؤسسه علمی حوزوی از مهدکودک و مجتمع آموزشی تربیتی هدی تا سطوح عالی حوزوی و دانشگاهی فعالیت دارد.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنین به فعالیت‌های مختلف این مجموعه از جمله برنامه‌های تبلیغی، فعالیت‌های مختلف فرهنگی، فعالیت‌های پژوهشی و برگزاری دوره‌های آموزش‌های آزاد و مهارتی ویژه بانوان در سطوح ملی و بین المللی اشاره کرد.

فاطمه میرزایی از دانش آموختگان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که هم اکنون مدیر مؤسسه همگامان با مسیر ولایت در تهران است، در این دیدار به معرفی فعالیت‌های این مؤسسه اشاره کرد و افزود: این مؤسسه مجمع بانوانی است که با اتکا بر قرآن کریم، سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام، جهان‌بینی توحیدی و به‌کارگیری علوم روز دنیا تلاش می‌کند تا در قالب یک طرح و الگو بر مبنای "اسوه حسنه"گام موثری درراستای تعالی سبک زندگی توحیدی بردارد و به جامعه جهانی ارائه دهند.

این دانش آموخته جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که فعالیت‌های علمی فرهنگی متعددی در کشور و بسیاری از کشورهای جهان دارد، علاوه بر تالیف ۲۰۰ جلد کتاب در زمینه بیش از ۲۰۰۰ موضوع معرفتی، پژوهش‌های گوناگونی را به مشتاقان معرفت ارائه داده است.

الگوی معرفتی تبیین شده توسط ایشان تحت عنوان "مکتب اسوه حسنه" در بیست مدرسه و موسسه در سراسر کشور در حال اجراست و مدارس بیشتری مشتاق دریافت این مکتب هستند.

در این جلسه مقرر شد، جمعی از مسئولان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از مؤسسه همگامان با مسیر ولایت در تهران بازدید داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha