شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل گفت: در تبیین جایگاه زن در خانواده و جامعه تلاش کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) آمل، در نشست همفکری با اساتید این مدرسه علمیه به منظور ارتقای سطح علمی طلاب اظهار کرد: چیزی که در حوزه‌های علمیه لازم است، عمق بخشیدن به تحصیل دینی و تحول در حوزه‌های علمیه است.

وی افزود: اساتید حوزه در راستای تربیت طلاب بر اساس کرامت والای بانوان جهت تبلیغ دین مبین اسلام و نشرفرهنگ مکتب ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) به‌خصوص تبیین جایگاه زن در خانواده و جامعه، باید تلاش مجدانه خود را در این سنگر علمی داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) آمل،گفت: برای اینکه بتوانیم به طلابی که جهت کسب علوم دینی قدم در میدان علم و عمل می‌گذارند و از بهترین منتخبین هستند خدمت کنیم، باید با توجه و توکل به خدا، نماز شب، عمل صالح و گفتارورفتاری که از تسلیم به دستورات دینی است، کلامی موثر برای طلاب در راستای ارتقا، توانمندسازی و خودسازی آن‌ها داشته باشیم.

خانم مهربان افزود: هیچگاه از سختی‌های خدمت در این مسیر ناامید نشویم، مراقب وسوسه‌های شیطان باشیم، در صدد تربیت طلاب توانمند، مستعد، پرتلاش و به روز باشیم تا بتوانیم پاسخگوی نسل امروز باشیم.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha