جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
صدرا

حوزه/ همزمان با سراسر کشور آیین آغاز سال تحصیلی با حضور رییس بنیاد ملی نوجوان و رییس ستاد ملی روایت پیشرفت در دبیرستان صدرای ولایت کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، آیین آغاز سال تحصیلی در دبیرستان صدرای ولایت، تنها دبیرستان علوم و معارف اسلامی کاشان با حضور حجت الاسلام تقدیری رییس بنیاد ملی نوجوان و رییس ستاد ملی روایت پیشرفت ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ، جمعی از روحانیون و مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام تقدیری رییس بنیاد ملی نوجوان در این مراسم ضمن تبریک میلاد رسول خدا (ص) و امام جعفرصادق (ع)اظهار داشت: بچه های صدرا خیلی عتیقه و باارزش هستند ولی گاهی اوقات حواسمان به این ارزش های خودمان نیست.

رییس بنیاد ملی نوجوان تصریح کرد: همانطور که حاضر نیستیم جسم خود را که میلیارد ها ارزش دارد از دست بدهیم نباید حاضرشویم روح خود را به راحتی از دست بدهیم.

حجت الاسلام تقدیری با بیان اینکه گاهی اوقات در تاریکی ها ظرفیت هایمان راطوری آتش می زنند که نمی فهمیم گفت: در شلوغی ها وتاریکی ها دزد می آید، لذا درفضای مجازی به قدری ما را سرگرم می کنند که نتوانیم به ارزش های خودپی ببریم.

وی با بیان اینکه بعضی ها فکر می کنند که کنکور تمام زندگی آنها است گفت: در آمار و اخبار داریم خیلی ها دکترا گرفته اند ولی اسنب کار می کنند چرا که اینها هدف زندگی خودشان را نمی دانند.

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت ، با بیان اینکه بعضی اوقات مسجد می سازیم ولی یادمان می رود مسجدی بسازیم گفت: گاهی اوقات به استادان خود می گفتیم به خاطر بی پولی،تنهایی و غیره خیلی به ما سخت می گذرد می گفتند بروید آقا رسول الله را خوشحال کنید.

حجت الاسلام تقدیری با بیان اینکه رشته معارف رشته پاس کردنی نیست بلکه رشته جهادکردنی است گفت: اول مهر اول سال تحصیلی نیست اول سال مجاهدت دانش آموزان صدرا است.

رییس بنیاد ملی نوجوان افزود : اگر امثال من زینب و فاطمه خانم ها رفتیم خانه با جانماز انداختن از امروز سلاحمان را به دست گرفتیم و تضمین کردیم در کنار همه شهدا و بچه های فلسطینی و غزه کاربکنیم که خروجی آن فخرالسادات موسوی ها بیرون بیاید هنر کردیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha