جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بداغ

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی کاشانی از اجرای ده ها طرح جذب و پذیرش طلاب در سال تحصیلی گذشته برای جذب و پذیرش طلاب در حوزه در قالب طرح اصطفا خبرداد.

حجت الاسلام محمد بداغ آبادی مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با اعلام این خبر گفت: مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی حضور در دبیرستان ها، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، اعتکاف، مساجد و حلقه های معرفتی را در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد: مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی کاشانی با طرح های علمی مناسب میزبان طلاب با انگیزه و مشتاق یادگیری علوم حوزوی می باشد.

حجت الاسلام بداغ آبادی با بیان اینکه مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی امسال به جمع هشت حوزه بین الملل کشور پیوست، گفت: در این طرح طلاب دو زبان را به صورت مکالمه محور آموزش می بینند و اساتید نخبه بین الملل نیز در این آموزش شرکت دارند.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی کاشانی با بیان اینکه این مدرسه میزبان طلاب سراسر کشور در مقطع ارتقایی تابستان بوده که بیش از صد و پنجاه نفر در این طرح شرکت کرده اند، گفت: مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی در زمینه رسانه هم به طلاب آموزش های لازم را می دهد ضمن اینکه استودیویی با تجهیزات در اختیار طلاب علاقه مند قرار داده است.

حجت الاسلام بداغ آبادی تصریح کرد: این حوزه در زمینه تحقیق و پژوهش سابقه خوبی داشته، به طوری که در این سال بیش از 50 مقاله و تحقیق پایانی ارائه داده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha