جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سمیعی
آغازسال تحصیلی

حوزه/ حجت الاسلام سمیعی پاقلعه گفت: به خاطر تغییرات در سطح عالی و نگاه به مسائل پژوهشی براساس آیین نامه، اولویت مدارس علمیه پرداختن به مباحث پژوهشی طلاب می‌باشد.

حجت الاسلام سمیعی پاقلعه مدیر مدرسه علمیه باب العلم آیت الله اعتمادی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه مدارس علمیه منطقه کاشان با حضور آیت الله اعرافی، اظهار داشت: طلاب و اساتید مدرسه علمیه باب العلم آیت الله اعتمادی کاشان، از همان روز اول، کار تحصیل و تدریس خودشان را در مباحث علمی، آموزشی و پژوهشی با قوت و جدیت آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی کاشان به قم و فضای علمی و وجود امکانات تبلیغی و آموزشی در این منطقه، امسال شاهد حضور طلاب از سراسر کشور در مدارس علمیه کاشان هستیم.

مدیر مدرسه علمیه باب العلم آیت الله اعتمادی(ره) کاشان، خاطرنشان کرد: در کنار مباحث آموزشی، فعالیت موسسات تخصصی فقه و قضا، مشاوره، تبلیغ و تفسیر زمینه حضور طلاب از سراسر کشور در مدارس علمیه کاشان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه باب العلم آیت الله اعتمادی کاشان در سطح عالی از پایه ۷ تا ۱۰ میزبان طلاب است، یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ طلبه برای تحصیل در این مدرسه اعلام حضور کردند که در چهار پایه ۷ تا ۱۰ مکاسب، رسائل و کفایه در حال تحصیل می‌باشند.

حجت الاسلام سمیعی پاقلعه، با بیان اینکه این مدرسه علمیه در سال جاری توجه به مباحث و موضوعات پژوهشی را در اولویت کاری خود قرار داده است، گفت: به خاطر تغییرات در سطح عالی و نگاه به مسائل پژوهشی براساس آیین نامه، اولویت مدارس علمیه پرداختن به مباحث پژوهشی طلاب می‌باشد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha