جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
پذیرش حوزه های علمیه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه ۵۴ مدرسه علمیه و مرکز تخصصی در فارس فعالیت دارند، اظهار کرد: از تعداد ۵۴ مدرسه علمیه و مرکز تخصصی ۳۸ مدرسه پذیرش پایه اول بلند مدت و سفیران را داشته اند.

رحیم حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به اینکه ۵۴ مدرسه علمیه و مرکز تخصصی در فارس فعالیت دارند، اظهار کرد: از تعداد ۵۴ مدرسه علمیه و مرکز تخصصی ۳۸ مدرسه پذیرش پایه اول بلند مدت و سفیران را داشته اند.

وی در ادامه از افزایش ۲۰ درصدی پذیرش نهایی نسبت به سال گذشته خبرداد و اضافه کرد: هفته گذشته دوره میثاق طلبگی به مدت یک هفته جهت آشنایی طلاب در مدرسه خاتم الانبیا با حضور ۱۵۰ نفر توسط معاونت تهذیب برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه فارس تصریح کرد: بیشترین ورودی پذیرش مربوط به مدارس علمیه شهر شیراز است، همچنین روال آموزشی تمام مراکز حوزوی به صورت حضوری است و برای پایه اول در همین هفته دوره اختیار تثبیت به مدت یک ماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار دو رشته تفسیر و کلام از اول مهر ماه سطح چهار در موسسه آموزش عالی امام خمینی برگزار می شود، همچنین امسال برای دومین سال متوالی درس خارج مجازی در استان برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha