جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان عدالت محور اجرا می‌شود

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: ویژه برنامه‌های این سازمان در مهر امسال با رویکرد عدالت‌محور در مدارس مناطق پنجگانه این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، محمدعلی فرجی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به آینده‌سازان جامعه و هفته بزرگداشت دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی از رویکردهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، ایجاد فضای پرشور و نشاط برای مردم است که در این راستا برنامه‌هایی پیش‌بینی و تدارک دیده شده است.

وی از اجرای ویژه برنامه «بوی ماه مدرسه» با بخش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در مدرسه‌های راهنمایی و متوسطه با هدف تشویق دانش‌آموزان به کتاب‌خوانی، آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اجرای کارگاه‌های «مانا» آموزش مهارت‌های اجتماعی نوجوان در مدارس این شهر را یادآور شد و افزود: کارکنان فرهنگ‌سراهای زیر پوشش این سازمان تلاش می‌کنند تا با اجرای برنامه‌های مختلف، مهری به یاد ماندنی برای دانش‌آموزان رقم بزنند.

وی، اجرای «یک‌شنبه‌های علوی» در مدارس ابتدایی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با شخصیت والای امیرالمومنین(ع) را از دیگر ویژه برنامه‌های مهر ماه بیان کرد و گفت: موج ورزش ردیف مدرسه با رویکرد گسترش ورزش‌های همگانی و ایجاد محیط شاد برای دانش آموزان و «زنگ شهروندی» در خصوص مباحث آموزش‌های شهروندی، سلامت، حمل و نقل عمومی، محیط زیست را از برنامه‌های دیگر سازمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان است.

فرجی تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته بزرگداشت دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برای دانش‌آموزان دانست و افزود: اگر دانش‌آموزان با مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان در جنگ آشنا شوند می‌توانند با الگوپذیری از مکتب عاشورا دشمنان نظام را مایوس و ناامید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha