چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
امام زمان

حوزه/ رادیو قرآن ویژه‌برنامه‌هایی را همزمان با شهادت امام حسن عسکری(ع) و همچنین آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، آماده پخش کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران؛ از جمله ویژه‌برنامه‌های این شبکه رادیویی به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) پخش زنده و مستقیم «محفل قرآنی تجدید عهد با حضرت ولی‌عصر(عج)» از صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران است که پنجشنبه ۲۲ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

مخاطبان این ویژه‌برنامه، شنوای تلاوت قاریان برجسته کشور همچون حجت‌الاسلام حمیدرضا مقدسی، حمیدرضا احمدی‌وفا و اجرای گروه‌های تواشیح و هم‌خوانی قرآن از جمله «انوارالهدی» و «سبیل‌الرشاد» خواهند بود که در ادامه آن شرح آیات قرآن با بیان حجت‌الاسلام محمد حاجی‌ابوالقاسم و با اجرای هادی ربیعی تدارک دیده شده است.

«اشراق» عنوان ویژه‌برنامه دیگر رادیو قرآن در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) است که با حضور حجت‌الاسلام سیدجلال موسویان پخش می‌شود؛ این برنامه نگاهی به سیره قرآنی آن امام همام و تفسیر منتسب به ایشان دارد. شرح شرایط خاص دوران امامت ایشان و همچنین روابط آن حضرت با شیعیان به جهت آماده‌سازی برای غیبت امام زمان (عج) از دیگر بخش‌های این برنامه است.

همچنین در بخش دیگری از برنامه اشراق که با اجرای محسن شریف‌زاده و تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی‌وحید چهارشنبه ۲۱ شهریور از ساعت ۲۱ به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود، به عهده دارد، گزارش‌های مردمی و شعرخوانی صابر خراسانی نیز پخش خواهد شد.

این برنامه پنجشنبه ۲۲ شهریور نیز از ساعت ۲۱ برای مخاطبان پخش می‌شود که با توجه به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با حضور کارشناس برنامه اختصاص به موضوع امامت امام زمان(عج) دارد که تهیه‌کنندگی این قسمت از برنامه اشراق به عهده سمیه خراج با اجرای فروغ طاهری است.

امامت و ولایت حضرت در سن کم، معنای امامت و ولایت، امامت و ولایت حضرت در انجیل و تورات، وظیفه ما در دوران غیبت و یاری‌ رساندن به حضرت، ویژگی‌های منتظران و وظیفه ما در قبال ظهور حضرت از جمله موضوعاتی است که در این برنامه مطرح خواهد شد.

دیگر ویژه‌برنامه رادیو قرآن به مناسبتی شهادت امام حسن عسکری(ع) «اسوه» نام دارد که فردا پنجشنبه ۲۲ شهریور از ساعت ۹ صبح با کارشناسی حجت‌الاسلام محمد لطفی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی‌رضا صفرزاده پخش می‌شود و علاوه بر بخش‌های مختلف گزارشی، داستانی و کارشناسی اختصاص به معرفی سیره و سبک زندگی امام یازدهم شیعیان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha