پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
کتاب «امام‌زمان(عج)»

حوزه/ کتاب «امام‌زمان(عج)» به رخدادهای قبل و بعد از تولد و چگونگی معرفی امام عصر(عج) از زبان امام حسن عسکری(ع) به پیروان خود، پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این کتاب از سری مجموعه قصه‌های زندگانی چهارده‌معصوم(ع) به قلم «جواد نعیمی» است که سرشار از آموزه‌های ناب و منحصربه‌فرد بوده و در این میان داستان و مسیر زندگانی امام‌زمان(عج)، یکی از اعجاب‌آورترین آنهاست.

در این کتاب، بخش‌های مختلف و مهم زندگانی حضرت موعود از دوران تولد تا زمان غیبت و پس از آن همراه با اشاراتی به ارتباط قلبی برخی بزرگان علم و معرفت با حضرت صاحب‌الزمان(عج) با زبانی شیرین و داستان‌گونه و با بهره‌گیری از روایات معتبر برای مخاطب، بازخوانی می‌شود. شیوه روایت در این کتاب علاوه‌بر بزرگسالان و جوانان، خواندن آن را برای نوجوانان نیز جذاب کرده است.

این اثر در راستای بیان قصه‌های زندگانی چهارده‌معصوم(ع) با موضوعات «شیدای وصل جانان»، «شکوه زیارت محبوب»، «بوسه بر سیمای مهتاب»، «ستیغ عشق و رهایی»، «دل‌سیاه انار»، «باران مهر و کرامت» و «زمزمه واپسین»، «طلوع سپیده آخر»، «نشانی از رخ خورشید»، «شوق دیدار دلدار»، «کهکشان مهر و هدایت» و «عطر رؤیای نرگس» جمع‌آوری شده است.

گفتنی است، این اثر در قطع جیبی و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و ۱۲۰ صفحه تهیه و تدوین و مطالعه آن به جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه پیشنهاد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha