جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
کنگره

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: پیام، سیره، یاد و نام، ماندگاری و انتقال هنرمندانه سیره حضرت علی بن باقر(ع) به نسل جوان، باید در برگزاری کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) مورد توجه جدی دست اندرکاران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی نماینده ولی فقیه در کاشان، شب گذشته در نشست هم اندیشی اعضاء کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) که در دفتر امام جمعه کاشان برگزار شد، با تأکید بر رعایت پنج نکته در برگزاری اختتامیه همایش علمی چهارمین اجلاسیه کنگره بین المللی علی بن باقر(ع)، همراه با اختتامیه همایش ملی این کنگره اظهار داشت: پیام، سیره، یاد و نام، ماندگاری و انتقال هنرمندانه سیره علی بن باقر(ع) به نسل جوان، باید در برگزاری این کنگره مورد توجه جدی دست اندرکاران قرار گیرد.

عضو خبرگان رهبری، بر لزوم استخراج و بیان خلاصه‌ای از ۳۲ مقاله ارائه شده به کنگره برای حاضرین در مراسم اختتامیه تأکید کرد و گفت: در این اجلاسیه علاوه بر استفاده از سخنرانان، شرکت کنندگان از محتوای مقالات ارائه شده نیز باید بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در این کنگره کلیپی از ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان باید پخش شود، ابراز کرد: از دفتر مقام معظم رهبری درخواست کنیم برای معرفی کنگره ملی شهدای کاشان و کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) جمعیت بیشتری از کاشان خدمت رهبر معظم انقلاب شرفیاب شوند.

گفتنی است مراسم اختتامیه همایش علمی و چهارمین اجلاسیه کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) در ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه سالجاری در دانشگاه آزاداسلامی کاشان و آستان مقدس علی بن باقر(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

سیره حضرت علی بن باقر(ع) به صورت هنرمندانه به نسل جوان انتقال داده شود

سیره حضرت علی بن باقر(ع) به صورت هنرمندانه به نسل جوان انتقال داده شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha