شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
کد خبر: 1182493
۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
ه

حوزه/ حجت الاسلام علی امامی دادستان سابق شهرستان جاسک به عنوان رییس دادگستری این شهرستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مراسم تودیع و معارفه دادستان و رییس دادگستری شهرستان جاسک با حضور معاون قضایی دادگستری هرمزگان روز گذشته برگزار شد و حجت الاسلام علی امامی دادستان سابق جاسک به عنوان رییس دادگستری این شهرستان منصوب شد.

حجت الاسلام امامی رییس دادگستری جاسک در این مراسم اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ که دادسرا در شهرستان احیا شد، اولین اقدامی که توانستیم انجام دهیم، ارتباط نزدیک با مردم بود.

وی افزود: در راستای دستور مقام قضایی استان، دفتر دادستانی جاسک روزانه پذیرای افراد بود و ملاقاتات مردمی انجام می‌شد.

رییس دادگستری جاسک ابراز کرد: در این دوسال اخیر حدود ۱۰ هزار پرونده را رسیدگی کردیم و در بحث کشف جرم نیز اقدامات زیادی با همکاری اطلاعات سپاه انجام شد و از طرفی برخورد مناسب با سارقین سبب شده تا آمار سرقت در شهرستان کاهش پیدا کند.

وی عنوان کرد: در دوسال اخیر در بحث کشفیات بیش از ۷ تن مواد مخدر، ۴۰ مخزن سوخت و ۳۰۰ قبضه سلاح کشف شد.

وی در خصوص حمع آوری اتباع نیز خاطرنشان کرد: با اجرای چندین طرح در سطح شهرستان بیش از ۱۰۰۰ نفر تبعه افغان جمع آوری و طرد شدند و ۱۴۰ صنف متخلف هم پلمپ شدند.

حجت الاسلام امامی به موضوع برخورد با شترهای سرگردان اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی را که با جدیت پیگیری کردیم، موضوع شترهای سرگردان بود که در این زمینه جلسات متعددی برگزار شد که با عدم همکاری بعضی از مردم این طرح بدرستی جواب نداد.

رییس دادگستری شهرستان جاسک خاطرنشان کرد: برخورد با صید غیر مجاز ترال یکی دیگر از موارد پیگیری شده است که با همکاری مجموعه دریابانی بیش از هشت لنج متخلف توقیف کردیم، ولی چون مجازات بازدارنده نیست هنوز این مشکل بطور کامل رفع نشده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha