جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
سید علی اکبر اجاق نژاد

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه امام حسین(ع) راهی نورانی را برای انسان‌ها و بشریت ترسیم کردند، گفت: این مسیری که توسط سید الشهدا(ع) ترسیم شده است سرشار از عشق، محبت و عدالت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد، شامگاه پنجشنبه ۲۲ شهریورماه در گردهمایی اربعینی‌ها که به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) در شبستان امام علی(ع) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت یازدهمین اختر شیعیان، اظهار کرد: امیدواریم خداوند ما را از عزاداران حقیقی امام حسن عسکری(ع) بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه پیشاپیش عید امامت حضرت حجت(عج) را نیز تبریک عرض می‌کنم، مطرح کرد: از خداوند می‌خواهیم تمام افرادی که در دو ماه محرم و صفر برای سید الشهدا(ع) عزاداری کردند، چشمشان به جمال حضرت حجت(ع) نورانی شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه امام حسین(ع) راهی نورانی را برای انسان‌ها و بشریت ترسیم کردند، عنوان کرد: این مسیری که توسط سید الشهدا(ع) ترسیم شده است سرشار از عشق، محبت و عدالت است.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) شب عاشورا افرادی که بوی ولایت می‌دادند را از غیر جدا کردند، خاطرنشان کرد: تمام افرادی که ذره‌ای فکری جز خدا داشتند در شب عاشورا از سپاه امام حسین(ع) جدا شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد با بیان اینکه در دو ماه محرم و صفر راه امام حسین(ع) ادامه پیدا می‌کند، تصریح کرد: این مسیر امروز و امشب و تا بیعت با حضرت حجت(عج) ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه راه امام حسین(ع) با رهبری حضرت مهدی(عج) ادامه پیدا می‌کند، یادآور شد: امروز روز "شکرا للحسین و بیعت للمهدی" است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha