جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
کد خبر: 1182740
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
قرآن کریم

حوزه/ بیست و یکمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، با حضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی را و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدتی است که محفل تخصصی با عنوان “جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم” در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهراء(س)، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.

بیست و یکمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، باحضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی را و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، برگزار شد.

در این محفل که با مدیریت محمود لطفی نیا، استاد و داور بین المللی کشورمان همراه بود، حبیب الله پوراحمدی، سیدمحمد کرمانی، علی کبیری، یونس شاهمرادی و امیرحسین انواری، به اجرای تلاوت پرداختند.
پخش دو میان برنامه‌های تصویری با موضوع شهادت امام حسن عسکری (ع) و بیانات رهبر معظم انقلاب در تمجید از مقاومت مردم غزه و قطعیت شکست اسرائیل غاصب، از دیگر بخش‌های جلسه بیست و یکم تلاوت و استماع بود.

باتوجه به اینکه این جلسه قرآنی در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شد، ضمن هدیه ثواب تلاوت‌ها به روح مطهر آن حضرت، ذکر توسلی هم با نوای فریدون جمشیدی به ساحت نورانی امام یازدهم شیعیان شد.
پایان بخش این جلسه، اجرای دعای ختم قرآن توسط محمود لطفی نیا بود.

بنا بر این گزارش، لطفی نیا در بخشی از جلسه استماع، با اشاره به تلاوت تعدادی از قاریان عضو تیم ملی قاریان جوان در محفل امشب گفت: تشکیل دوره آموزش عالی ویژه تعدادی از قاریان نخبه جوان، یکی از اقدامات مبارک و مؤثر قرآنی است که موجب تسریع ارتقا سطح تلاوت در کشورمان می‌شود و ان شاءالله نتیجه آن به زودی آشکار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha