جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر موسوی نسب مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان رضوی

حوزه / مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی به تشریح برنامه‌های ۹ ربیع الاول در سطح مشهد مقدس و استان خراسان رضوی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر موسوی نسب مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با بیان اینکه ویژه برنامه‌های خاصی برای ۹ ربیع الاول در سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) تدارک دیده شده است، اظهار داشت: تعامل و هماهنگی با امور مساجد، برخی از نهادها و سازمان‌ها و همچنین آستان قدس رضوی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه‌ها تلاش شده در اشاعه فرهنگ سیره امام حسن عسکری(ع) و فرمایشات آن حضرت پیرامون زمینه سازی ظهور در دوران غیبت، در سطح مساجد با حضور ائمه جماعات مساجد برنامه‌هایی تدارک دیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی نسب، با بیان اینکه ۹ ربیع الاول تجدید عهد و پیمان با امام زمان(عج) است، افزود: این روز فرصتی است که با سیره، اخلاق و حکومت امام زمان(عج) در دوران ظهور آشنا شویم و وظایف منتظران، معارف مهدویت و منابع مفید مهدویت را برای علاقه مندان به صاحب الامر(عج) تبیین کرد.

وی با اشاره به همکاری مجموعه‌های فرهنگی و مهدوی استان با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم در این ایام ضمن افزایش معرفت به حضرت، زمینه آشنایی نسل نو و خانواده‌ها با معارف و منابع مهدویت را فراهم کنیم تا جامعه اسلامی بتواند جز منتظران واقعی ایشان باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری مسابقه‌های مجازی با هدف آشنایی با امام زمان(عج) در شبکه‌های اجتماعی، گفت: جلوه‌های محبت امام عصر(عج) که امام مظهر اسمای حسنای الهی و تجلی رحمت واسعه حق است، کسی که تربیت شده خدای رحمان باشد، مظهر رحمت بیکران الهی است، امام، پدری مهربان، همدمی شفیق و همراهی خیر خواه است، از جمله موضوعاتی است که در قالب برشور در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha