جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
تسلیت رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پی ارتحال آیت الله محفوظی

حوزه/ در پی ارتحال فقیه مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و عالم وارسته و اخلاقی، آیت‌الله عباس محفوظی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب با صدور پیامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی ارتحال فقیه مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و عالم وارسته و اخلاقی، آیت‌الله عباس محفوظی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با صدور پیامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ»

درگذشت فقیه مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و عالم وارسته و اخلاقی، حضرت آیت‌الله شیخ عباس محفوظی را به حوزه‌های علمیه، مراجع تقلید، به‌ویژه بیت مرجع فقید آیت‌الله العظمی بهجت رضوان الله تعالی علیه تسلیت عرض می‌کنم. این مجتهد والامقام بقیة‌السلف نسل عالمان معنویِ دهه‌های گذشته بود که علاوه بر ترویج علم و معرفت، دستگیرِ اخلاقی و روحانیِ طالبان معنا و فضیلت بودند. سوابق انقلابی و همراهیِ ایشان با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدّس الله نفسه الزکیه) در کنار خدمات علمی و معنویِ ایشان حتماً ذخیره‌ی سیرومسیر اخروی ایشان خواهد بود. اینجانب ضمن تعزیت رحلت ایشان به خاندان، دیگر بازماندگان، شاگردان و همه‌ی آشنایان و مریدان ایشان، علو درجاتشان را از خدای متعال مسئلت می‌نمایم.

سید ابوالحسن نواب

مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha