یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
ربانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در پیامی درگذشت عالم ربانی و فقیه بزرگوار آیت الله شیخ عباس محفوظی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی طی پیامی در گذشت عالم ربانی و فقیه بزرگوار آیت الله شیخ عباس محفوظی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

قالَ الإمامُ الصّادقُ علیه‌السلام‌:
إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ، ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ

با تالّم فراوان، رحلت مرجع بزرگوار و مجاهد گرانقدر آیت‌الله العظمی آقای حاج شیخ عبّاس محفوظی که از شاگردان و یاران دیرین حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌علیه و از اساتید و علمای برجسته حوزه‌های علمیه بودند را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، حوزه‌های علمیه، بیت معظّم و عموم شاگردان ایشان و مردم شریف گیلان، صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

آن عالم ربانی، عمر با برکت خویش را وقف ترویج معارف حقّه اهل‌بیت علیهم‌السلام و تربیت شاگردان مکتب امام صادق علیه‌السلام نمود و انبوهی از باقیات‌الصالحات علمی و ذخایر معنوی برای خویش، به یادگار نهاد.

مبارزات آن فقید سعید در پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی با حضرت امام خمینی ره و خدمات ارزشمند و طولانی مدت در نظام اسلامی از حسنات ماندگار ایشان می باشد.

اینجانب ضمن تسلیت مجدّد، از خداوند متعال برای آن دانشمند وارسته ومرجع ارجمند، رحمت واسعه‌ی الهی، علو درجات و حشر باپیامبر اعظم و ائمه معصومین علیهم‌السلام و برای بازماندگان محترم ، صبر و آرامش واجرجزیل را مسئلت دارم.

سیّد حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی
۲۴ شهریورماه۱۴۰۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha