جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
کد خبر: 1182817
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
سردار شریف

حوزه/ رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: این ملت استوار پای پیمانی که با امام(ره)، خون شهدا و رهبر انقلاب بسته بودند، ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سردار شریف در اجلاسیه شهید پروران فارس اظهار داشت: راه شهیدان، بدون کوچکترین تعللی ادامه دارد و در این مسیر هرگز لغزشی وجود ندارد.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، با بیان اینکه والدین شهدا نشان دادند رهروان واقعی پیامبر اکرم و ائمه اطهار هستند، افزود: والدین شهدا برای تداوم راه نورانی امام راحل که راه قرآن کریم، فرهنگ عصمت و طهارت است، از عزیزانشان گذشتند و این ارزشمند است.

وی ادامه داد: تاریخ قضاوت خواهد کرد که کار والدین شهدا الگوی الهام بخشی برای همه کسانی خواهد بود که می‌خواهند به معنای واقعی کلمه، آزاده باشند.

سردار شریف با اشاره به ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: این عدد بسیار بزرگی است و به برکت مردمان ولایت‌مدار، صبور، با فرهنگ، متدین، مسلمان و پیرو عصمت و طهارت به دست آمده و امروز همه جهان اعتراف می‌کند که حزب بعث و صدام علی‌رغم برخورداری از قوای نظامی، از فرزندان دلیر شما شکست خوردند و این یک واقعیت غیر قابل انکار است.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، با بیان اینکه محصول خون شهدا باز شدن راه کربلاست، گفت: امروز این راهپیمایی عظیم و میلیونی زائران کربلا مدیون فرزندانی است که والدین شهدا تربیت کردند.

سردار شریف، با بیان اینکه با نهایت سربلندی راه شهیدان و انقلاب که راه سعادت است ادامه دارد، ابراز کرد: این ملت استوار پای پیمانی که با امام(ره)، خون شهدا و رهبر انقلاب بسته بودند ایستاده‌اند و امروز شاهد آن هستیم که انقلاب رو به پیشرفت و دشمنان رو به پسرفت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha