شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
کد خبر: 1183098
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
امت محمد(ص) امت برادری

حوزه/ شبکه رادیویی معارف برنامه «امت محمد» را در هفته وحدت تقدیم مخاطبین رادیو می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدحسن جلالی، تهیه کننده «امت محمد» در گفت‌وگویی اظهار کرد: وحدت اسلامی در شرایط کنونی جهان، ضرورت نخست دنیای اسلام است. هر چند در همهء زمان ها مسلمانان دارای دشمنان مشترکی بوده اند که وحدت و همدلی میان آنها را ایجاب می کرده، اما امروز توطئه های رنگارنگی که بر علیه مسلمانان طراحی می شود، ضرورت وحدت را دو چندان نموده است.

وی در ادامه افزود: برنامه «امت محمد» بر آن است که به موانع و راهکارهای وحدت اسلامی و تقریب مذاهب پرداخته و همچنین در کنار این موضوع درباره نقش وحدت امت اسلامی در دفاع از فلسطین با توجه به رهنمودهای قرآن صحبت کند.

جلالی هدف از تولید این برنامه را مقابله با نقشه های شوم استعمارگران در ایجاد تفرقه در میان ملت های مسلمان اعلام کرد.

وی همچنین اذعان داشت که حجج اسلام دکتر زمانی و دکتر جهانگیری کارشناسان «امت محمد» موانع و راهکارهای وحدت اسلامی و تقریب مذاهب فلسطین که آرمان مشترک ملت های مسلمان است را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

گفتنی است، «امت محمد» برنامک های وحدت کلمه، روایت، بسته صوتی درباره فلسطین، روایت، حکایت و گزارش مردمی را تقدیم مخاطبین رادیو می کند.

لازم به ذکر است، محمدحسن جلالی تهیه کنندگی و حمید سوری اجرای این برنامه زنده را از شنبه ۲۴ شهریور تا پنجشنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۲۰:۱۵ بر عهده دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha