شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: حوزه علمیه به عنوان یک سازمان دانش بنیان تلاشش بر این است که به یک حوزه خودکفا و مستقل برسد در همین راستا حوزه علمیه برادران تمام مقاطع سطح امتحان شفاهی را در استان برگزار می کند و آزمون اساتید در خود استان برگزار می شود و سطح ۲ و ۳ نیز به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس پیش از ظهر امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه علمیه دارای سه شاخص علم، تقوا و بصیرت است، اظهار کرد: در طول تاریخ حوزه علمیه در تارک مذهب تشیع می درخشد، همیشه توجه داشته تحولاتی که در جهان می گذرد مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: حوزه علمیه فارس از آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان و آیت الله کریمی جهرمی و آیت الله بهشتی از اساتید حوزه علمیه بهره مند است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی عنوان کرد: حوزه علمیه استان فارس ۵ هزار طلبه برادر دارد که حدود ۳ هزار طلبه در استان و هزار و خورده ای در قم مشغول تحصیل هستند که یک سرمایه عظیم برای جامعه است که با ریاست حوزه و اعضای شورای استان که از علمای هستند بتوانیم مجد و شکوه استان فارس در حوزه علمیه را احیا کنیم.

مدیر حوزه علمیه فارس خاطرنشان کرد: حوزه علمیه به عنوان یک سازمان دانش بنیان تلاش می کند به یک حوزه خود کفا و مستقل برسد در همین راستا حوزه علمیه برادران تمام مقاطع سطح را امتحان شفاهی برگزار می کند و آزمون اساتید در خود استان برگزار می شود و سطح دو و سه نیز به زودی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha