شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
آغاز سال تحصیلی بوشهر

حوزه/ سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر آغاز شد.

حجت الاسلام محمد عوض پور مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در این آیین با اشاره به گزارشی از فعالیت های انجام شده این مدرسه در سال تحصیلی گذشته گفت: این مدرسه علمیه در کنار مباحث علمی، در بین ۵۰۰ مدرسه علمیه کشور، جزو ۴۰ مدرسه قرآنی است و 25 نفر از طلاب در بحث حفظ فعالیت می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزاری اردوهای تفریحی و نشست صمیمی اساتید با طلاب، برگزاری موالید و شهادت و برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری برنامه هایی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در کنار ساحل همراه با برپایی غرفه مشاوره را از جمله فعالیت های این مدرسه عنوان کرد.

وی شرکت در مسابقات ورزشی، حضور طلاب در مدارس آموزش و پرورش را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و ابراز داشت: علاوه بر این یکی از اقداماتی که صورت گرفت، تعیین یک نماینده در هر پایه تحصیلی بود که با حضور این افراد جلساتی برگزار و نقطه نظرات طلاب شنیده و مورد بررسی قرار می گرفت.

حجت الاسلام عوض پور با اشاره به فعالیت های این مدرسه در عرصه پژوهش گفت: در عرصه پژوهش ۱۲ جلسه در زمینه هوش مصنوعی و مدیریت زمان و کارگاه تربیت پژوهشگر و نشست علمی و کرسی آزاداندیشی برگزار شده است.

وی افزود: همچنین حدود ۴۹ اثر شامل کتاب، پایان نامه و مقاله به جشنواره علامه حلی و ۳۸ اثر به کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) ارسال شده است و حدود هزار جلد کتاب به کتابخانه مدرسه اضافه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha