شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
تصاویر/دیدار رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با طلاب و روحانیون اردبیل

حوزه/ حجت الاسلام عبدالهی گفت:امروز مهم ترین خواسته رهبر انقلاب برای استقرار وحدت و امنیت روانی جامعه پیوستن به جرگه عدالت با پیوست جهاد تبیین است و اگر بتوانیم همراهان خود را با جهاد تبیین مسلح کنیم دیگر دشمنان اسلام هرگز نمی توانند کاری از پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علی عبداللهی امروز در سومین نشست وحدت اقوام، ادیان و مذاهب که در سالن امام علی علیه السلام ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: استاندار آذربایجان غربی اشاره ای به کریدور اربعینی در آذربایجان غربی اشاره کردند بنده هم می گویم که هر کسی از این منطقه تردد داشته زبان تشکر داشت و ما هم از مردم مؤمن استان و شهرستان های در مسیر تردد زوار تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: همیشه در دنیا عده ای خود را طبیب و صنعت کاران و سیاست کاران و مساعدین و ... بی مرز معرفی می کنند و اعلام حضور وکلای بی مرز یکی از بهترین خبرها بود و این یکی از آرزوهای دیرینه وکلای جمهوری اسلامی بود.

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه افزود: امروز مهم ترین خواسته رهبر انقلاب برای استقرار وحدت و امنیت روانی جامعه پیوستن به جرگه عدالت با پیوست جهاد تبیین است و اگر بتوانیم همراهان خود را با جهاد تبیین مسلح کنیم دیگر دشمنان اسلام هرگز نمی توانند کاری از پیش ببرند.

وی افزود: مبدأ هدایت توحید و ادامه دهنده آن رسالت و امامت و منتهای آن معاد و محور آن عدالت است اگر یک وکیل خود را خادم انسانیت بداند، هیچ علمی از علم حقوق انسان ها برتری ندارد و اگر شما وکلای جامعه در راستای تکالیفی که خدمت به انسانیت ابراز وجود کنید حتما دنیای انسانیت مزه شیرین صلح و دوستی را در آینده ای نه چندان دور خواهد چشید.

حجت الاسلام عبدالهی با بیان این که رسیدن به زندگی همراه با صلح، چشیدن طعم شیرین حق است، گفت: وکلا باید فکر حقوقی خود را در معرض صدور قرار دهند و باید وکلای دادگستری به زبان زنده دنیا قابلیت صحبت داشته باشند، اگر دنیای حقوق امروز به میزان تخصصی که دارد، خود را بروز دهد هیچ وقت استعمار قادر بر دشمن سازی و تفرقه نخواهد بود و رژیم صهیونیستی نخواهد توانست در برابر فلسطین این گونه نسل کشی راه بیندازد.

وی ابراز داشت: در جمهوری اسلامی یک ملاک برای ما نهادینه شده است و آن این است که در مقابل هیچ حرکتی از خود ترس نشان نداده است و ترس مساوی با عقب نشینی است و وقتی نبی مکرم اسلام وارد میدان تبلیغ شد، برایشان مهم نبود که چه کسی می خواهد قیام کند و هر مسیری در جهت کفر بود را مسدود می کرد و امروز آن چه در برابر جمهوری اسلامی ایستاده است نظام کفر و استکبار است که بنا دارد با ایجاد تفرقه بین ادیان و اقوام اهداف خود را پیش ببرد و وکلای جامعه وظیفه دارند با آن مقابله کنند.

حجت الاسلام عبدالهی جهاد تبیین را خنثی کننده دشمنان دانست و گفت: رهبر انقلاب با یک حرکت عملیات میدانی تلاش دشمنان اسلام را متلاشی کرد و وکلای جامعه باید این گونه باشند، هر بار جریان های استعماری و استکباری با سلاح های پیشرفته وارد میدان شدند با تدبیر ولی امر جامعه به اتکای ملت بزرگ ایران، شکست خوردند و جمهوری اسلامی امروز در بحث امنیت صاحب اولین حرف است.

وی افزود: اگر ملت فلسطین در نیمه شبی توانستند اقتدار رژیم صهیونیستی را بشکنند الگو گیری از جمهوری اسلامی بود و رژیم صهیونیستی عددی در برابر فهم جوامع اسلامی و اسلام نیست و آن چه که موجب شده این رژیم به پشتوانه اربابان خود تاخت و تاز داشته باشند سکوت کسانی است که حکومت بلاد اسلامی را به عهده دارند.

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اضافه کرد: گاهی فرزندان و پدران جهل که بعضا در کشور ما هم پیدا می شود آن چه در غرب در جهت اهداف استکبار اتفاق می افتد را در فضای مجازی نشر می دهند و اگر ما در سوریه و عراق برابر توطئه غرب نمی ایستادیم امروز در امنیت کشور دچار مشکل می شدیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز تمسک به حبل الله در کنار هم بودند، تمسک به عمل حقوق و صدور آن است و نباید خودمان را در وادی یک موکل محدود کنیم بلکه باید فضای حقوق در دنیا را باز کنیم، وکلای ما باید افتخار کنند که در دانشگاه تدریس می کنند، در مجلس حضور دارند، فراکسیون دارند، عقب نشینی ما موجب پر رویی اصحاب موزی فضای مجازی، تحدی همسایگان نابخرد کشور، نفوذ دشمن و ... خواهد شد.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: ما افتخار می کنیم که فقه و حقوق ما برگرفته از نبی مکرم اسلام، امام علی(ع) و امام صادق علیهم السلام است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha