جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ حجت الاسلام حسین‌پور گفت: شکاف‌های سیاسی باعث عقب افتادن کشور، نگرانی مردم و عدم صداقت مسئولین با مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: تبیین منافاتی با وحدت ندارد، وحدت به معنای کنار گذاشتن عقیده و اصول و تعطیلی محافل علمی و استدلالی نیست و تمام شیعیان باید بتوانند به صورت منطقی در قالب استدلال حقانیت خود را ثابت کنند.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما نیاز به دو نوع وحدت دارد، گفت: وحدت بین المللی بین تمام امت اسلامی در سرتاسر جهان و وحدت ملی بین آحاد ملت ایران که ۳ ضلع دارد، وحدت مردم با مردم، وحدت مسئولین با مسئولین و وحدت مسئولین با مردم.

امام جمعه کاکی بیان کرد: شکاف های سیاسی باعث عقب افتادن کشور، نگرانی مردم و عدم صداقت مسئولین با مردم می‌شود.

حجت الاسلام حسین پور یادآور شد: رفتار خالصانه توأم با سعه صدر شهید رئیسی در مقابله با شبهات و رنجش‌ها و اختلاف افکنی‌ها، باید سرلوحه تمام مسئولین و مردم باشد.

وی با اشاره به انتصابات پیش رو بعد از تغییر دولت، یادآور شد: در روز های پیش رو شاهد سرعت گرفتن روند انتصابات در وزارتخانه‌ها، ادارات کل و زیر مجموعه و رایزنی‌ها خواهیم بود و لازم است مواظب باشیم، بی اخلاقی و بی‌تقوایی، دنیاطلبی و جاه طلبی نشود، بلکه بر اساس شایسته سالاری انتصابات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه جناح‌های سیاسی دچار افراط و تفریط نشوند، گفت: آب به آسیاب دشمن ریخته نشود و صلاح انقلاب، کشور و مردم در نظر باشد.

امام جمعه بخش کاکی، ضمن تشکر از همت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به حضور مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی در شهرستان دشتی، ابراز امیدواری کرد شاهد رویدادهای امید آفرینی در زمینه اشتغال جوانان دشتی و تنگستان در پارس جنوبی و همچنین شروع به کار پارس شمالی باشیم.

حجت الاسلام حسین پور با اشاره به پیش رو بودت آغاز سال تحصیلی، گفت: توصیه می‌کنم در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه مهندسی فرهنگی کشور تلاش و برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha