شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
زندگی با آیه ها

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۷۷ هزار نفر از مردم استان بوشهر در پویش گفتمانی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال نوزدهمین دوره حفظ تخصصی قرآن در استان بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره‌های حفظ عمومی نیز از یک‌سال گذشته در استان بوشهر آغاز شده است، افزود: سال گذشته ۲۵۰ نفر در دوره‌های آموزش عمومی حفظ شرکت کردند.

احمدی منفرد ادامه داد: در سال جاری نیز تاکنون ۸۵ نفر در آزمون آموزش‌های عمومی مشارکت داشته اند که برنامه‌ریزی ما برای رسیدن به ۳۰۰ نفر است.

وی گفت: عملیات گفتمانی «زندگی با آیه‌ها» از سال گذشته در استان شروع شده است که در این گفتمان، ۵۰ آیه قرآن کریم که امکان استفاده در گفتگوهای محاوره محور در آن وجود داشت تبیین و در دسترس مردم قرار گرفت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های قرآنی در سطح استان، برنامه وزین محفل با همکاری سازمان تبلیغات و شبکه سه سیما بوده است که طی فروردین امسال در روستای چارک برگزار شد.

وی عنوان کرد: این برنامه به‌عنوان یک طرح شاخص ملی قلمداد شد و توانست چهره قرآنی بوشهر به همراه عشق و علاقه مردم استان به محافل قرآنی را به‌خوبی نشان داد.

احمدی منفرد با بیان اینکه ۷۷ هزار نفر از مردم استان بوشهر در پویش گفتمانی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند، ابراز کرد: در مناسبت‌های مختلف ملی و استانی نیز آئین‌ها و محافل مختلف قرآنی برگزار می‌شود که مسابقات جام قرآن و مسابقات تخصصی با حضور اهل تسنن استان از جمله این فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha