شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
کد خبر: 1183121
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
دوره

حوزه/ مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران به منظور مهارت‌افزایی طلاب سومین دوره "مهارت کار با خردسالان" را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معاونت آموزش مرکز مدیریت خواهران در نظر دارد تا به منظور مهارت‌افزایی طلاب و بهره مندی از اساتید متخصص و تراز، برای سومین نوبت، با همکاری اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات، «دوره مهارت کار با خردسالان» را برگزار کند.

دوره فوق شامل مباحث «قصه‌گویی، فرزندپروری، هنر و خلاقیت، بازی و سرگرمی، طراحی و نقاشی، طرح درس نویسی و ویژگی‌های مربی مهدکودک» است که‌ به صورت دوره آموزشی غیربرخط برای طلاب برگزار می‌شود.

آزاده صدرشیرازی مدیر کل آموزش عمومی در این رابطه عنوان کرد: این دوره برای طلاب سطح دو، مشروط به رعایت شرایطی، معادل ۲ واحد از بسته دروس اقتضایی بسته تبلیغ، با عنوان «مهارت کار با خردسالان و کودکان ۱ و ۲» محاسبه خواهد شد.

وی در خصوص شرایط گفت: واجدیت طلاب برای انتخاب دروس اقتضایی (طلاب در حال تحصیل نیم‌سال چهارم به بعد ورودی دیپلم و نیز نیم‌سال هشتم به بعد ورودی سیکل) و هماهنگی طلبه با مدرسه محل تحصیل جهت انتخاب واحد و ثبت‌نام در دوره است.

صدر شیرازی افزود: مشاهده تمامی فایل‌های دروس و کسب نمره قبولی در آنها تا پیش از پایان نیم‌سال و تحویل تمامی تکالیف درس هنر و طراحی به معاونین آموزش مدارس از دیگر شرایط است.

مدیرکل آموزش عمومی مطرح کرد: از سوی طلاب متقاضی نیز توجه به انتخاب همزمان دو درس مذکور در زمان انتخاب واحد و یا حذف و اضافه و ثبت نام در دوره از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ شهریورماه از طریق پیوند: http://b۲n.ir/e44082 لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: شرکت در تمامی آزمون‌ها از ابتدای مهر تا پایان آذرماه ۱۴۰۳ با مراجعه به پایگاه: http://Lms.dte.ir امکانپذیر است و کانال مهارت کار با خردسال پاییز ۱۴۰۳، در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/khordsal1403 جهت بهره مندی طلاب از اطلاع رسانی های دوره قابل بهره برداری است.

سومین دوره مهارت کار با خردسالان برگزار می‌شود

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha