یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
حجت الاسلام حمزه پیش قدم

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان این ستاد در کشور خواست مطالبه به حق مردم در خصوص جلوگیری از سد سازی در دنا را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام پیش قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در ششمین همایش ملی دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر کشور که به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور نماینده ولی فقیه و ائمه جماعت این استان برگزار شد گفت: این استان دو هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که نشان از شجاعت ، غیرت و تاریخ همیشه درخشان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

حجت الاسلام پیش قدم خطاب به مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: استانی داریم زرخیز، اما کم برخوردار از امکانات، این استان یک درصد مساحت کشور را دارد ۲۵ درصد گاز اما محروم و بی بهره از منفعت این ذخائر.

وی ادامه داد: مطالبه ما از مسئولان کشوری این است برای حفظ دنای همیشه سرافراز ایستاده ایم و تصمیمات نابه جای مرکز نشینان می تواند دنا را از بین ببرد.

حجت الاسلام پیش قدم با اشاره به اینکه با ایجاد سد در دامنه کوه دنا، این کوه و زیست بوم آن از بین خواهد رفت گفت: مردم و مسئولان این استان در خصوص مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور در واگذاری مدیریت دنای شمالی به استان اصفهان انتقاد دارند و از مسئولان درخواست دارند این مصوبه را که موجب نابودی پارک ملی دنا می شود را لغو کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کوه دنا نامی و اثری جهانی بر مسئله محیط زیست دارد و باید این مسائل مورد توجه باشد و در این خصوص غفلت نکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha