دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
علیدادی

حوزه/ امام‌جمعه کرمان گفت: نظارت و بازرسی بر فعالیت‌های اقتصادی استان کرمان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، روز یکشنبه در دیدار با دادخدا سالاری بازرس کل جدید استان کرمان گفت: کرمان استانی اقتصادی است و درشت‌ترین پول‌های بخش‌هایی مانند گمرکات، مالیات و معادن را پرداخت می‌کند و اداره کل بازرسی با توجه به حساسیت استان حضور مفیدی در صحنه دارد که این روند باید با توجه به تجربیات سالاری بازرس کل جدید استان همچنان ادامه یابد.

وی با بیان اینکه دادخدا سالاری از یاران سردار حاج‌قاسم سلیمانی و فردی باتجربه، دارای تخصص، خوشنام و محبوب در بین مردم است افزود: کارهای زیادی در سازمان بازرسی انجام می‌شود، اما این تلاش‌ها در بین مردم گفته و پخش نشده است.

امام‌جمعه کرمان همچنین از خدمات با صلابت و سلامت آبیار مدیرکل سابق بازرسی استان کرمان قدردانی کرد و ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که شخصی باتجربه مانند آقای سالاری بازرس کل استان کرمان شد و وی ازجمله یاران سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است که محرم اسرار وی بود و بسیاری از منش و رفتارهایی از او دید را که خیلی‌ها ندیدند.

وی تصریح کرد: عملکرد بازرسی به نحوی است که جلوی بسیاری از کارهایی را می‌گیرد که اگر جلوی آن گرفته نمی‌شد، بسیاری از پرونده‌ها رقم می‌خورد که به بیت‌المال آسیب‌زده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از رضایتمندی مردم از سازمان بازرسی در راستای حفظ حقوق بیت‌المال سخن به میان آورد و ادامه داد: صیانت بازرسی از از مدیران موجب می‌شود تا آنها به نحو درست و سنجیده‌تری حرکت کنند و جلوی پرونده دار شدن مدیران گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی، از کرمان به‌عنوان استانی اقتصادی نام برد که درشت‌ترین پول‌های بخش‌هایی مانند گمرکات، مالیات و معادن را پرداخت می‌کند و افزود: بازرس کل استان کرمان و کارکنان اداره کل بازرسی با توجه به حساسیت استان کرمان حضور مفیدی در صحنه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha