دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی، با بیان اینکه شهدا دین خدا و بعثت پیامبر(ص) را تثبیت و تحکیم کردند، گفت: مقام شهدا و خانواده آنان قابل نرخ‌گذاری نیست و اجر آن با خداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز در مراسم یازدهمین یادواره «لشگر فرشتگان» و تجلیل از ۱۲ مادر و همسر شهید استان، اظهار داشت: فرشتگان مقام قدس دارند، حالا اگر انسانی موفق شد مثل فرشته باشد، اجرش از مقام فرشتگان بالاتر است.

وی افزود: اجر و پاداش شهادت و کسانی که زمینه‌های شهادت را کمک می‌کنند بی‌نهایت است و بر اساس روایات هرکه روش نیکویی بگذارد که پس از مرگش بدان عمل شود هم اجر خودش را دارد و هم به اندازه اجر کسانی که به آن عمل می‌کنند، بی آنکه از اجر ایشان چیزی کم شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با بیان اینکه شهدا دین خدا و بعثت خاتم النبین(ص) را تثبیت و تحکیم کردند، ادامه داد: آثار عمل کسانی که در مقابل طاغوت و استعمارگران ایستادند، قابل شمارش و وصف نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، با اشاره به اینکه موج عدالت امروز کشورهای غربی را درهم نوردیده و این کار فرشتگان نیست بلکه کار ایثار و جانفشانی شهدا است، اظهار کرد: امروز حق بر همگان ثابت شده و باید پای آن بایستند.

وی با اشاره به اینکه مقام بالای شهیدان و خانواده آنان با قلم و بیان قابل نرخ‌گذاری نیست و اجر آن با خدای متعال است، ادامه داد: ما پیش همه شهدا شرمنده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، به برکت خون شهدا و خانواده آنان به قله‌ها نزدیک می‌شویم و لذا امیدواریم تمدن اسلامی بیاید و این شیوه ظلم و ستمی که لیبرال دموکراسی غرب بر بشر تحمیل کرده، به حکومت اسلامی و عدالت اسلامی و تمدن اسلامی تبدیل شود و بشر را از شر آنها نجات دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha