سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
تصاویر/ آئین آغاز سال تحصیلی جدیدموسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت

هفدهمین نشست عادی هیأت امناء مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هفدهمین نشست عادی هیأت امناء مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با حضور آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و رئیس هیئت امنا و دیگر اعضای هیئت امنای مؤسسه ظهر امروز در محل این مؤسسه برگزار شد.

از نکات قابل توجه و مطرح شده در این بحث، تأکید آیت الله اعرافی بر پیگیری تبدیل این مؤسسه آموزش عالی به دانشگاه بود. همچنین در این نشست برخی از آثار منتشر شده توسط این مؤسسه را مورد بررسی و واکاوی قرار داد و نکته نظراتی را در خصوص آن‌ها به اعضای حاضر در جلسه یادآوری کرد.

اعضای حاضر در جلسه نیز به ارائه آخرین گزارش ها درباره وضعیت جذب و آموزش طلاب و دانش پژوهان پرداختند. از گزارش های ارائه شده این بود که از سال ۱۳۹۰ تاکنون ۴۹۶ نفر در این مؤسسه پذیرفته شده‌ که از این تعداد ۲۶۹ نفر فارغ التحصیل شده‌اند. همچنین گزارشی در خصوص رشته‌های مؤسسه و پیشنهادهایی برای افزایش ظرفیت‌ها و زمینه‌های علمی و پژوهشی مؤسسه مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است اعضای حاضر در این نشست بعد از جلسه در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت، در جمع طلاب حاضر شدند و آیت الله اعرافی پس از استماع سخنان طلاب حاضر در جلسه به پاسخ و نیز سخنرانی درباره بایسته ها و نیازهای پژوهشی و مطالعاتی حوزه اخلاق و تربیت پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha