سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
مراسم سالتحصیلی جدید مدرسه علمیه شهید آیت الله حامدی میانه

حوزه/ مراسم سالتحصیلی جدید مدرسه علمیه شهید آیت الله حامدی میانه با حضور امام جمعه میانه و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم سالتحصیلی جدید مدرسه علمیه شهید آیت الله حامدی میانه با حضور امام جمعه میانه و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام رشادی امام جمعه میانه در این مراسم، روحانیت و حوزه‌های علمیه را ریشه انقلاب اسلامی معرفی کرد و اظهار داشت: تلاش حوزه‌های علمیه در ثبات، پویایی، بالندگی و تبلیغ فرهنگ دینی و اسلامی در داخل و خارج از کشور بسیار مهم و موثر است و متاسفانه برخی‌ها این اهمیت را درک نمی‌کنند.

حجت الاسلام رشادی، بر لزوم حمایت و کمک به مدرسه علمیه میانه تاکید کرد و گفت: خاموش شدن حوزه، برابر با خاموش کردن جامعه توسط دشمن با بهره‌گیری از ابزارهای گسترده تبلیغی است و لذا باید مواظب باشیم در دام دشمن نیفتیم و از حوزه‌ها که روح و جان جامعه هستند، صیانت کنیم.

محمدباقر هنربر فرماندار ویژه میانه نیز در این مراسم، با اشاره به اساتید حوزوی و علمای بنام شهرستان میانه، ابراز کرد: شهرستان میانه عالم خیز است و امیدواریم طلابی که در این مدرسه علمیه به تحصیل می‌پردازند، مانند آن بزرگان دینی، در مسیر والای ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی قدم‌های بزرگی بردارند.

حجت الاسلام سعید سلیمی مدیر مدرسه علمیه شهید آیت الله حامدی میانه نیز بر لزوم توجه به مدرسه علمیه میانه برای تجهیز و تامین امکانات در ساختمان جدید برادران تأکید کرد.

گفتنی است مدرسه علمیه شهید آیت الله حامدی میانه ۱۴ سال است که در حال فعالیت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha