سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
تصاویر/دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نه تنها یادآور فداکاری‌های شهداست، بلکه می‌تواند به تقویت وحدت و همبستگی در جامعه نیز کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام علیمحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) و سرهنگ فولادی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز با امام جمعه ایلام دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ فولادی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده، به تشریح برنامه‌های پیش رو در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و همکاری و همدلی تمامی نهادها و ارگان‌ها در این زمینه، اظهار داشت: موظفیم تا با تمام توان، ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و از این طریق، روحیه ایثار و فداکاری را در جامعه زنده نگه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تداوم این فعالیت‌ها و برنامه‌ها را خواستار شد و گفت: این اقدامات نه تنها یادآور فداکاری‌های شهداست، بلکه می‌تواند به تقویت وحدت و همبستگی در جامعه نیز کمک کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha