سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
ماموستا جلال مرادی

حوزه/امام جمعه دیواندره گفت: امروز وقت دفاع از دین و مقدسات دینی رسیده و باید بیش از هر زمان دیگر در راه آزاد سازی قدس شریف آماده جهاد باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا جلال مرادی امام جمعه دیواندره در وبینار هشتم کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: امروز یافتن ارزش‌های مشترک مهمترین راه تداوم همبستگی میان مسلمانان به حساب می‌آید، التزام و تعهد به ارزش‌های مشترک چه ارزش‌های اسلامی، دینی و انسانی ضروری است و باید بدانیم این ارزش‌های دینی است که ضامن همبستگی و همدلی میان مسلمانان می‌شود.

وی یادآور شد: جای شک و تردید نیست که خداوند متعال دشمن درجه اول مومنین را یهود می‌داند، امروز فلسطینی که تا این حد مقدس است و خداوند متعال در آیه اول سوره اسراء به آن اشاره می‌کند، مورد هجوم دشمنان قرار گرفته، درحالی که مسجد الاقصی محل معراج پیامبر(ص) و قبله اول مسلمانان جهان بوده است.

ماموستا مرادی تصریح کرد: دفاع از مسئله فلسطین یکی از ارزش‌های مشترک مذاهب اسلامی و ادیان الهی به حساب می‌آید، امروز غیرت دینی این را می‌طلبد تا دشمنان پیامبر(ص) و دین اسلام را شکست دهیم، دشمنی که شنیع‌ترین جنایات را علیه مردم مظلوم بی‌دفاع انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: مگر ما امت اسلام امروز صدای هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی را نمی‌شنویم؟ حالا وقت آن رسیده که نظریه اهل بیت(ع) را در مورد عملیات طوفان الاقصی تبیین کنیم، چراکه مردم غزه در این عملیات جواب ۷۵ سال زجر و جنایت را دادند.

ماموستا مرادی ابراز کرد: وقت آن رسیده که ما به عنوان امت نبی خاتم(ص) برادری دینی خود را به مردم فلسطین ثابت کنیم و منتظر اعلام جهاد از سوی رهبران دینی باشیم و همچون سربازانی گوش به فرمان پا در میدان مبارزه بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که اگر اسماعیل هنیه در این دوران به شهادت رسید، ما مسلمانان می‌توانیم هرکدام یک اسماعیل هنیه و یک حاج قاسم سلیمانی برای میدان نبرد علیه زیاده‌گویی‌های یهود غاصب باشیم.

ماموستا مرادی اظهار کرد: امروز وقت دفاع از دین و مقدسات دینی رسیده و باید بیش از هر زمان دیگر در راه آزاد سازی قدس شریف آماده جهاد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha