سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
مولوی غلام نبی توکل

حوزه/ امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: استقامت بعد از ایمان، رمز پیروزی مسلمانان به حساب می‌آید و کسانی که در جهان اسلام پیروز شده‌اند و دشمن را شکست داده‌اند، از این حربه استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان رضوی، مولوی غلام نبی توکل امام جمعه اهل سنت تایباد در وبینار هشتم کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: مسئله مقاومت، مسئله‌ای است که همه دنیا آن را قبول دارند و مردم فلسطین هم با استفاده از همین مقاومت توانسته اند تا ضربه محکمی به اسرائیل وارد کنند.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم آیات متعددی را در مورد مقاومت آورده است، باید بدانیم که استقامت بعد از ایمان، رمز پیروزی مسلمانان به حساب می‌آید و کسانی که در جهان اسلام پیروز شده‌اند و دشمن را شکست داده‌اند، از این حربه استفاده کرده‌اند.

امام جمعه اهل سنت تایباد در همین خصوص ادامه داد: قدرت ایمان باعث ایجاد چنین استقامتی در بین مظلومان جهان شده است؛ چنانکه امروز در غزه می‌بینیم خانواده هایی که فرزندانشان به شهادت می‌رسند، بعد از اینکه خبر شهادت را به آنان می‌دهند به جای اینکه گریه و زاری کنند، می‌گویند «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ».

مولوی توکل تصریح کرد: رمز ایمان این مطلب را به مسلمانان می‌گوید که باید در هدف و ایده‌ای که دارند، استوار باشند و ما می‌بینیم که مردم فلسطین بر این عقیده پایبند هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ما می‌بینیم که دشمن صهیونیستی چنان مستاصل شده است که دست به ترورهای کور در خارج از سرزمین فلسطین می‌زند. همچنین شاهد این مسئله هستیم که آمریکا با همه توان خود در تمام جهان از این رژیم منحوس حمایت می‌کند.

مولوی توکل اذعان کرد: متاسفانه برخی از کشورهای خود فروخته عربی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، باید بدانیم که اگر این حمایت‌ها قطع شود، اسرائیل به سرعت نابود می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین برخی از دولت مردان کشورهای اسلامی شاهد کشته شدن فرزندان مردم غزه و فلسطین هستند اما واکنشی از خود نشان نمی‌دهند که این مسئله نشان از بی ایمانی و بی وجدانی برخی از دولت‌های اسلامی دارد.

مولوی توکل تصریح کرد: امروز ما می‌بینیم که مسلمان وغیر مسلمان برای حمایت از مردم فلسطین به میدان آمده اند؛ اما دولت مردان آنها طوری رفتار می‌کنند که انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است. امیدواریم که به زودی پیروزی مردم فلسطین را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha