سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
رژه نیروهای مسلح

سرهنگ کریمی گفت: رژه اقتدار نیروهای مسلح استان همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، ۳۱ شهریور در مجاورت مسجد مقدس جمکران با شعار "در راه فتح قله‌ایم" برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرهنگ جعفر کریمی فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان قم که امروز در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) برگزار شد گفت: این ایام با هفته دفاع مقدس و شعار وحدت و برادری جوامع اسلامی برای آزادی قدس شریف و هم صدا شدن با مردم عزیز غزه و فلسطین مقاومت همراه شده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یادآور سلحشوری ملت بزرگی است که با از خودگذشتگی رشادت و پایمردی تصویری جاودانه از عظمت و ظلم ستیزی بر لوح تاریخ نقش زدند که تا همیشه موجب غرور و سرافرازی است و با ایثار مردان و زنانی رقم خورده که پیروی از ولایت و حفاظت از انقلاب اسلامی و پاسداری از تمامیت ارضی و عزت ایرانی را نشان دادند.

کریمی با اشاره به برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح استان، اعلام کرد: به همین مناسبت رژه اقتدار نیروهای مسلح استان همزمان با هفته دفاع مقدس، ۳۱ شهریور رأس ساعت 8 صبح در مجاورت مسجد مقدس جمکران با شرکت یگان‌های نمونه از رده‌های مختلف و رژه یگان محمول و با شعار "در راه فتح قله‌ایم" برگزار می‌شود.

وی افزود: رژه پیاده، ترکیبی از نیروهای مخلص و ولایی از جوانان مؤمن انقلاب است که پای در مسیر حفظ آرمانهای نظام مقدس هستند و رژه محمول از سامانه‌های بومی و بروز در لبه فناوری است که توسط جوانان دانشمند ایران عزیز طراحی و تولید و در سازمان رزم نیروهای مسلح جهت دفاع از تمامیت ارضی این مرز و بوم به کار گرفته شده اند. همچنین در رژه یگانهای محمول از سامانه‌های دوران دفاع مقدس که توسط متخصصان نیروهای مسلح بروز رسانی شده نیز استفاده خواهد شد.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با دعوت از مردم برای حضور و تماشای این مراسم، گفت: از مردم شهید استان قم دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در جمع سربازان امام زمان (عج) موجبات دلگرمی نیروهای مسلح را فراهم کنند و با گوشه‌ای از توانمندی این عزیزان و سربازان ولایت آشنا شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha