چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
سرهنگ علیرضا غریبی

حوزه/ مدیر کل حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر، گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ علیرضا غریبی مدیر کل حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر عصر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: بزرگترین قدرتی که امروز وجود دارد قدرت رسانه و فضای مجازی است و شکل دادن افکار عمومی به واسطه پیشرفت تکنولوژی، بسیار سریع شده است.

وی افزود: دشمن سعی و تلاش خود را گذاشته تا حقیقت را وارونه جلوه دهد، در برخی جاها متاسفانه جوانان ما دچار اشتباه می‌شوند به همین دلیل باید همچون دوران دفاع مقدس که شهدا تفکراتشان بر اساس پایه‌های معنوی شکل گرفته بود و بر این مبنا وارد عمل شدند و دشمن را شکست دادند، امروز هم به همین روحیه نیازمندیم.

مدیر کل حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بیان کرد: دشمن امروز درک واقعی از جایگاه منطقه‌ای ایران پیدا کرده و این عزت را مدیون تفکر انقلابی و جهادی برپایه معنویت هستیم.

وی ابراز کرد: یکی از تلاش‌های امروز دشمن، القای یاس و ناامیدی در جوانان است.

سرهنگ غریبی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان، یادآور شد: ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تعداد ۱۴ برنامه شاخص را برنامه‌ریزی کردیم که شروع برنامه‌ها با دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان خواهد بود.

مدیر کل حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، حضور در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها، رژه نیروهای مسلح ساعت ۷ صبح در خیابان ساحلی، برگزاری همایش بررسی ابعاد دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و تجهیزات و ادوات در میدان شهید رئیسعلی دلواری، همایش دفاع مقدس الگوی حکمرانی صالح و کارآمد را برخی از برنامه‌های شاخص عنوان کرد.

سرهنگ غریبی اظهار کرد: جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان برتر، همایش جوانان مومن فاتحان قله انقلاب، یادواره ۵۶ شهید سنگرساز بی‌سنگر و همایش تجلیل از سربازان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه که به صورت سراسری است، سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت زنده در آن پخش می‌شود و قرار است در این برنامه از همسران رزمندگان دفاع مقدس و از زنانی که در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودند تجلیل شود، همچنین تجلیل از خواهرانی که در جنگ نرم امروز همچون هنرمندان و شاعران فعالیت و مجاهدت می‌کنند از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر کل حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، ادامه داد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، همایش سیاسی و بصیرتی و رونمایی از ۳۲ کتاب دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha