جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار کم کردن زمان سفر حج شد و گفت: در حال حاضر مدت زمان سفر حج طولانی است که برای مدیریت بهتر کاروان های حج بهتر است زمان سفر حج کمتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار مدیر و کارکنان سازمان حج و زیارت استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: یکی از ویژگی های انسان شغل اوست. برخی از شغل ها مقدس هستند و ذات آنها عبادت است که یکی از این شغل ها مدیریت حج و زیارت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حج عبادت است، گفت: مقدمات حج نیز عبادت است و این بسیار ارزشمند است‌.

وی عنوان کرد: کاری که شما انجام می دهید به ذات عبادت و خدمت است چون به حجاج رسیدگی می کنید و مخاطب شما ضیوف الرحمان و حجاج و زائر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار کم کردن زمان سفر حج شد و افزود: در حال حاضر مدت زمان سفر حج طولانی است که برای مدیریت بهتر کاروان های حج بهتر است زمان سفر حج کمتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه متاسفانه عربستان سعودی به دنبال سیاحتی کردن سفر حج و مدیریت آن توسط خودش است، ابراز کرد: در واقع هدف آنها خالی کردن سفر معنوی حج از محتوا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha