جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با صدور پیامی، جان باختن جمعی از شهروندان استان در حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با صدور پیامی، جان باختن جمعی از شهروندان استان در حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: سانحه‌ی تلخ و دلخراش واژگونی اتوبوس زائرین بوشهری امام علی بن موسی‌الرضا (ع) در محور یزد به طبس، که منجر به درگذشت و مصدومیت جمعی از هم‌استانی‌های عزیزمان گردید، موجی از تألم و اندوه را در دل‌های مؤمنان، محبان اهل بیت (ع) و خانواده‌های ایشان ایجاد کرد.

بدون شک، پاداش زیارت این زائران سعید، فضیلتی مضاعف نزد خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد و در روز قیامت، حضرت رضا (ع)؛ امام رئوف به یاری زائران خویش خواهد شتافت.

اینجانب با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده و عزادار این سانحه غم‌انگیز و مردم شریف دارالحماسه بخش دلوار، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان این عزیزان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای درگذشتگان، مغفرت و رحمت واسعه الهی و محشور شدن با حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیة و الثناء را مسألت می‌نمایم. همچنین برای مصدومان و مجروحان این حادثه، شفای عاجل و عافیت کامل آرزو دارم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha