جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امر به معروف

حوزه/ ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر در واکنش به حادثه آمر به معروف در شهر بوشهر بیانه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر در واکنش به حادثه آمر به معروف در شهر بوشهر بیانه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با کمال تاسف، وقوع حادثه‌ای ناگوار که به آمران به معروف و ناهیان از منکر آسیب رسانده است، ما را به شدت متاثر کرده و دل‌های ما را به درد آورده و احساس مسئولیت‌مان را دوچندان کرده است. این حادثه نه تنها به یک فرد بلکه به جامعه‌ای که بر پایه ارزش‌های اسلامی و انسانی بنا شده، لطمه زده است و این نشان‌دهنده‌ی چالش‌های موجود در مسیر انجام وظایف انسانی و اجتماعی ماست.

آمران به معروف و ناهیان از منکر، به عنوان مدافعان ارزش‌ها و اصول اخلاقی جامعه، همواره در خط مقدم ایستاده‌اند و برای اصلاح جامعه و پاسداری از هنجارهای اسلامی تلاش می‌کنند. آنان همواره در راستای حفظ و ترویج اخلاق و ارزش‌های اجتماعی تلاش کرده‌اند و هرگونه تعرض به این عزیزان، تعرض به اصول و مبانی اخلاقی جامعه محسوب می‌شود.

ما به عنوان یک جامعه متعهد، موظف به حمایت از این افراد و پیگیری حقوق آنان هستیم و بر این باوریم که هرگونه تعرض به این عزیزان نه تنها به اعتبار و ارزش‌های اسلامی آسیب می‌زند، بلکه موجب تضعیف روحیه‌ی اجتماعی و همبستگی می‌شود.

از محاکم قضایی و انتظامی درخواست می‌کنیم که با جدیت و قاطعیت اقداماتی مؤثر برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر انجام دهند و در این خصوص به بررسی و پیگیری این حادثه پرداخته و تمامی جوانب آن را مورد توجه قرار دهند. ضروری است که عدالت به طور کامل برقرار شود و هیچ‌گونه سستی در این مسیر پذیرفته نشود.

همچنین از نهادهای ذی‌ربط می‌خواهیم که لازم است برای ارتقاء آگاهی عمومی در خصوص اهمیت این فریضه الهی با برگزاری جلسات آموزشی و اطلاع‌رسانی، آگاهی عمومی را در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزایش دهند و زمینه‌های حمایت از آمران به معروف را فراهم کنند.

بیایید با همدلی و همبستگی، در راستای احقاق حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر تلاش کنیم و از هرگونه تعرض به آنها جلوگیری نماییم. ما به دنبال عدالت و شفافیت در این مسیر هستیم و امیدواریم که با همکاری یکدیگر، بتوانیم شرایط بهتری را برای جامعه‌مان رقم بزنیم. ما به عنوان یک جامعه متحد، باید از این عزیزان حمایت کرده و صدای آنها را به گوش مسئولان برسانیم. بیایید با همدلی و همبستگی، در راستای ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات تلاش و از حقوق و امنیت آمران به معروف و ناهیان از منکر دفاع کنیم.

و در آخر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر اعلام میدارد که پیگیر این حادثه می باشد و نتیجه را به اطلاع همه مردم عزیز خواهد رساند .

با احترام

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha