شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
سال تحصیلی حوزه علمیه برازجان

حوزه/ آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با حضور مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با حضور حجت الاسلام والمسلمین خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام خداداد حقیقت منش، مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان در این آیین به بیان گزارشی مختصر از عملکرد مدرسه در سال تحصیلی گذشته پرداخت و گفت: یکی از برنامه اردوی یک ماهه در قم بود که در این اردو دروس صرف و نحو را تکمیل کردیم و برای پایه های بالاتر کارگاه های صرف و نحو و کارگاه سخنرانی و مقاله نویسی برگزار شد.

وی با اشاره به رویکرد مدرسه در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: یکی از برنامه های این مدرسه توجه به نگاه تربیتی و رشد معنوی طلاب در کنار رشد علمی است و این مهم همچون سال های گذشته، برای سال جاری محقق خواهد شد و برای این منظور برای هر پایه ای یک مربی تربیتی قرار دادیم.

مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با اشاره به آمار ورود طلاب جدید به این مدرسه، ابراز داشت: از بین داوطلبانی که ثبت نام کردند بعد از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی و نیز حضور در دوره میثاق طلبگی، نهایتا هشت طلبه جدید برای سال تحصیلی امسال پذیرش شدند.

حجت الاسلام حقیقت منش تعداد طلاب حال حاضر این مدرسه را ۱۳۵ طلبه عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۸۵ طلبه به صورت حضوری و ۵۰ نفر به صورت غیر حضوری در این مدرسه فعالیت می کنند.

به گزارش حوزه، در این آیین از طلاب ممتاز سال تحصیلی گذشته تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha