جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه بندرریگ

حوزه/ امام جمعه بندر ریگ گفت: نیاز امروز امت واحده اسلامی بیداری و غفلت زدایی از آنچه استعمار و استکبار به دنبال آن است، می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی مصلح، امام جمعه بندر ریگ شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) محور وحدت امت اسلام و حلقه اتصال مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه گمشده امروز جهان اسلام وحدت و اتحاد است، افزود: الفت و برادری نیاز امروز جهان اسلام است.

حجت الاسلام مصلح با اعلام اینکه دنیای غرب و مفاهیم غربی ما را از امت واحده بودن منفک کرده است، بیان کرد: غرب با فتنه انگیزی، اختلافات قومی، قبیله‌ای و نزاع‌های مذهبی را جایگزین وحدت اسلامی کرد.

وی ادامه داد: لازمه امت واحده اسلامی این است که رنگ‌ها، مذاهب و اعتقادات درونی مذهبی نباید موجبات تفرقه، اختلاف افکنی و نزاع‌هایی را فراهم آورد.

امام جمعه بندر ریگ عنوان کرد: امت واحد اسلامی نباید راه خود را گم کند و در مقابل استکبار نتواند مقاومت خود را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: نیاز امروز امت واحده اسلامی بیداری و غفلت زدایی از آنچه استعمار و استکبار به دنبال آن است، می باشد.

حجت الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: مستکبرین و دشمنان در حالی که از درون با هم پیوند دارند اما در بین امت اسلام اختلاف افکنی می‌کنند که در همین اتفاق اخیر در لبنان شاهد این همدستی و پیوند صهیونیست‌ها و آمریکا هستیم.

وی اضافه کرد: لازمه پیروزی و نجات امت اسلام و مردم غزه همین پیوند همه مسلمانان جهان است تا با الگویی از دفاع مقدس که الگوی مقاومت و ایثار بود امت اسلامی در کنار هم صحنه دیگری را به یمن وحدت و میلاد رسول الله (ص) رقم بزند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha