جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: باید تلاش کنیم شور و نشاط بیشتری در مدارس علمیه ایجاد شود، هر چند این مدرسه همیشه از مدارس پرنشاط بوده و رونق داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان اظهار داشت: باید تلاش کنیم شور و نشاط بیشتری در مدارس علمیه ایجاد شود، هر چند این مدرسه همیشه از مدارس پرنشاط بوده و رونق داشته است.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان یکی از بهترین مدارس علمیه استان از جهات مختلف است، گفت: در حوزه علمیه استان نسبت به ۱۳ سال پیش به لحاظ کیفی پیشرفت های خوبی صورت گرفته و این مهم با همت اساتید و مدیریت مدارس حاصل شده که تلاش کردند کیفیت مدارس را ارتقاء دادند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه از حیث امکانات و تجهیزات مشکلی نداریم گفت: در شهرهای مختلف استان ساختمان های خوبی برای مدارس ساخته یا در حال ساخت است و حوزه علمیه به جهت سخت افزار در شرایط خوبی قرار دارد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه امروز وضعیت حوزه علمیه استان از حیث نرم افزاری بهتر شده است، تصریح کرد: چرخه تحصیلی حوزه از سطح یک تا سطح چهار و درس خارج در استان بوشهر تکمیل شده است و از این بابت طلاب حوزه علمیه استان می توانند تحصیلات خود را در استان به سرانجام برسانند و نیازی به تحصیل در خارج استان نیست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: دو مؤسسه کلام اسلامی و رشته مشاوره در استان دایر شده است و می توان از این ظرفیت نیز بهره کافی برد.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز برگزاری آزمون شفاهی سطح ۳(پایه ۱۰) اخذ گردید. از این پس، طلاب متقاضی می توانند با هماهنگی مدیریت مدرسه خود، جهت شرکت در آزمون اقدام کنند. امتیاز دیگر امتحان استادی بود که مراحل نهایی این کار در حال سپری است و این امتیاز هم گرفته خواهد شد و از این پس آزمون اساتید در استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha