جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر اینکه امر به معروف از مترقی ترین قوانین جوامع بشری است و تعرض به ناهیان از منکر پذیرفته نیست، تاکید کرد: از دادستان بوشهر خواستاریم قانون حمایت از آمرین به معروف را بدون مسامحه اجرا نمایند و با برهم زنندگان نظم و عفت عمومی در جامعه برخورد قاطع گردد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تاکید بر حفظ ارزش های دینی و ملی اظهار داشت: فرهنگ پوشش، فرهنگ اصیل ایرانی است و زن ایرانی همیشه در حجاب از عفت خویش صیانت کرده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تذکر این نکته که ترویج بی حجابی مقدمه تضعیف اقتدار کشور است خاطر نشان کرد: ایران اسلامی همیشه ملتی شجاع و نفوذ ناپذیر بوده و امروز هدف از بی حجابی شکستن اقتدار و صلابت کشور و نفوذ و استحاله این فرهنگ است.

حجت الاسلام اسماعیلی در بخش دیگری از این گفتگو تاکید کرد : نشانه اینکه هدف از ترویج بی حجابی شکستن مقاومت کشور است ترویج و حمایت این فرهنگ غربی توسط حامیان رژیم صهیونیستی در کشور است یعنی کسانی که چهره کریه و درنده رژیم صهیونیستی را در روزنامه هایشان بزک می کنند حامیان سبک زندگی شیطانی و غربی اند و این به معنای این است که ترویج بی حجابی مقدمه تسلط صهیونیست‌ها بر کشور است.

وی با اشاره به قصه اندلس اسلامی یادآور شد: تاریخ برای عبرت است و اندلس اسلامی نمونه گویای تسلط کفار بر مسلمانان از طریق ترویج بی حجابی و بی عفتی است.

امام جمعه موقت بوشهر در پایان با تاکید بر اینکه امر به معروف از مترقی ترین قوانین جوامع بشری است و تعرض به ناهیان از منکر پذیرفته نیست، تاکید کرد: از دادستان بوشهر خواستاریم قانون حمایت از آمرین به معروف را بدون مسامحه اجرا نمایند و با برهم زنندگان نظم و عفت عمومی در جامعه برخورد قاطع گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha