پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
امر به معروف

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت:وظیفه فعالان ستاد امر به معروف و ناهیان از منکر بیدار سازی مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام یونس مهدوی نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان امروز در نشست با کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجرد که در حسینیه سپاه شهرستان برگزار شد بیان داشت: برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید فرهنگ بی تفاوت نباشیم را در جامعه نهادینه و به یک باور عمومی تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: ایجاد نظارت عمومی توسط مردم در اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان وظیفه فعالان ستاد و آمران به معروف و ناهیان از منکر را بیدار سازی مردم عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدوی نیا کفت: این رسالت در امتداد حرکت امام حسین(ع) بوده و نباید به بی تفاوتی کشیده شود.

وی با بیان اینکه آمران به معروف با اجرای برنامه های نو و روش های مطلوب به دنبال هدایت مردم باشند خاطر نشان کرد: برخورد با بی حجابی در جامعه، حمایت دستگاه های اجرایی،نظامی و قضایی طبق قانون از آمرین به معروف و ناهیان از منکر،بی تفاوتی برخی مردم و مسئولان نسبت به امر به معروف و نهی از منکر و حمایت مسئولین از تولیدی های داخلی چادر در جهت ارائه چادر به بانوان با حجاب در استان و شهرستان ها از برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha